تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799029927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت راه و شهرسازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۲ب.ظ)
نشست مشترک سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت راه و شهرسازي موج- نشست مشترک سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت راه و شهرسازي با حضور معصومه ابتکار و عباس آخوندي و معاونين اين دو دستگاه به منظور بررسي راهکارهاي افزايش تعامل در زمينه هاي مشترک به ميزباني سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست در اين جلسه ضمن اشاره به تعامل مناسب دو دستگاه در حوزه مسائل مشترک، گفت: چالش‌ها و بحران‌هاي کنوني محيط زيست در ايران ايجاب مي‌کند که مديران و تصميم گيران تمامي دستگاه‌ها با وقوف کامل نسبت به اثرات تصميم‌هاي خود بر محيط زيست عمل کنند؛ زيرا توسعه ساير بخش‌ها بايد هم راستا با حفظ محيط زيست باشد.
معاون رئيس‌جمهور با ابراز خرسندي از رويکرد شوراي عالي شهرسازي و اولويت‌دهي اين شورا به توسعه پايدار شهري و کاهش آسيب‌ها و تهديدهاي محيط زيست به‌واسطه شهرسازي و توسعه شهرها، اظهار کرد: اينکه زيرمجموعه‌هاي وزارت راه و شهرسازي از جمله سازمان بنادر و دريانوردي، سازمان هواشناسي به‌طورکلي در تلاش هستند از طريق افزايش تعامل با محيط زيست، در راستاي توسعه پايدار گام بردارند، نويدبخش رفع بسياري از چالش‌ها در حوزه‌هاي مشترک است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: با توجه به بيانات رهبري در ديدار 17 اسفندماه سال گذشته با مسوولان و فعالان محيط زيست، همچنين رويکرد و عملکرد مثبت دولت يازدهم نسبت به محيط زيست و حفظ آن، انتظار و مطالبه عمومي در اين حوزه بيش از پيش است و اين مهم تنها از طريق همکاري‌هاي بين بخشي تحقق خواهد يافت.
بنا براين گزارش در اين جلسه که با حضور مديران کل محيط زيست استان‌هاي گلستان، آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و تهران برگزار شد در خصوص خروج جاده از پارک ملي گلستان، اصلاح و بازنگري در جاده ميان‌گذر درياچه اروميه، موضوع تصرفات در پارک ملي سرخه‌حصار و خجير مورد بررسي قرار گرفت.
بازگويي چالش‌هاي عبور جاده آسيايي از داخل پارک ملي گلستان و تهديداتي که به‌واسطه عبور اين جاده براي ذخيره‌گاه زيست کره ارزشمند گلستان ايجاد شده و تأکيد بر لزوم جابجايي آن به خارج از پارک در بلندمدت و انجام اقدامات اصلاحي همچون هوشمند سازي جاده، کاهش سرعت عبور و فنس کشي براي جاده داخلي پارک در کوتاه مدت از سوي اسماعيل مهاجر مديرکل حفاظت محيط زيست گلستان که از سوي وزير راه و شهرسازي در دستور کار قرار گرفت از جمله مباحث مطروحه در اين جلسه بود.
شرح وضعيت کنوني جاده ميان‌گذر (شهيد کلانتري) درياچه اروميه و تأثير آن در شرايط کنوني درياچه اروميه، همچنين تأکيد بر ضرورت بازنگري وضعيت جاده ميان‌گذر (شهيد کلانتري) درياچه اروميه به منظور سهولت چرخش آب در درياچه توسط حميد قاسمي مديرکل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي از ديگر مباحث اين جلسه بود که توافق اوليه‌اي به منظور اصلاح و بازنگري اين جاده ميان سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت راه و شهرسازي صورت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن