تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی از بزرگترین بیمارستان شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازدید وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی از بزرگترین بیمارستان شمال کشور استان‌ها > مازندران - صبح امروز نشست وزیر محترم بهداشت درمان آموزش پزشکی جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان آیت ا... روحانی (ره) بابل صبح پنج شنبه برگزار شد.

  به گزارش خبرآنلاین، در این نشست که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همراه بود دکتر ربیعی رئیس  دانشگاه علوم پزشکی بابل ،دکتر محمود صادقی رئیس  بیمارستان آیت ا... روحانی (ره) ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران گزارش کار و درخواست مردم شریف بابل را در راستای ارتقا خدمات بهداشت و درمان اریه نمودند. در پایان دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت  وزیر بهداشت  با قدردانی از همراهی استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندار و سایر مسئولان محلی ابراز امیدواری کرد با حمایت از هر دو دانشگاه در استان شاهد اقدامات موثر و اثرات ماندگاری باشیم که دارای خیرات و برکات فراوان در آینده است. دکتر هاشمی همچنین در این نشست با اشاره به وضعیت بسیار مناسب اساتید و اعضای هیات علمی این استان از قابلیت توریست درمانی در این منطقه خبر داد و گفت: ویژگی ممتاز طب سنتی و قدمت دیرینه آن در کشور به ویژه در این منطقه قابلیت توسعه دارد و این امکان وجود دارد که در مازندران در قالب یک کلینیک تخصصی و فوق تخصصی طب سنتی امکان ارایه خدمات با تاسیس یک مرکز فراهم شده به گونه ای که در آن با بهره گیری از دانش کهن طب سنتی در کشور و با بهره مندی از شکل کاملا ایرانی امکان ارایه خدمات را برای گردشگران خارجی و ایرانی فراهم کرد.   وی همچنین از امکان ایجاد دو یا سه مرکز جامع سرطان در رشته های تخصصی و فوق تخصصی سخن گفت و با اشاره به بازدید صبح امروز خود از یک مرکز پرتو درمانی در  بابلسر، ارایه خدمات بسیار گسترده به مراجعه کنندگانی از سراسر استان در این مرکز را قابل توجه خواند و گفت: این مرکز نیازمند تجهیزات بیشتر و امکانات مدرنی است که آن را به یک قطب درمانی برای استان و حتی خارج از استان تبدیل کند و به نظر می رسد در بخش درمان فرصت هایی هست که نیازمند سرمایه گذاری است. وزیر بهداشت در پایان  همچنین حضور بسیاری از اساتید و اعضای هیات علمی در بخش های درمان سرطان، پیوند مغز و استخوان و چشم پزشکی را که اغلب در رتبه های اول کشوری بوده است را از ویژه گی های ممتاز این استان برشمرد که نوید بخش آینده ای پر امید در حوزه سلامت شمال کشور است.   لازم بذکر است در ادامه دکتر هاشمی از بخشهای مراقبتهای ویژه جراحی قلب باز و مراقبتهای ویژه داخلی و همچنین بخش عفونیبازدید بعمل آوردند .  

کلید واژه ها: استان مازندران -




جمعه 16 مرداد 1394 - 13:11:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن