تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیق فعالیت ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و محتوایی پیام رسان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تعلیق فعالیت ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و محتوایی پیام رسان
در دومین جلسه کارگروه "ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی" ، آئین‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی مطرح شد.

تعلیق فعالیت ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و محتوایی پیام رسان
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت دادگستری، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، نیروی انتظامی و سازمات تبلیغات اسلامی برگزار شد.


رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اشاره به مصوبات جلسه دیروز کارگروه "ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی" خاطرنشان کرد: در این جلسه آئین ‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی تصویب شد.


موسویان به آخرین مصوبه این جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به بند سوم مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی، مبنی بر الزام اخذ مجوز توسط ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و ارائه کنندگان خدمات محتوایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال نسبت به اعطای زمانی معادل دو ماه به این افراد اقدام و پس از آن فعالیت آنان را معلق نماید.


گفتنی است؛ کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، با مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۱، با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای فوق الذکر در تاریخ ۹۴/۰۴/۱۵ شروع به کار نموده و وظیفه ساماندهی حوزه پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده را به صورت متمرکز بر عهده دارد.


منبع:موبنا


انتهای پیام/










۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن