تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804927207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی فر خبر داد: به زودی گردشگران خارجی در ایران زیاد می‌شوند/ ۱۰۲۰ پروژه برای توسعه گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سلطانی فر خبر داد: به زودی گردشگران خارجی در ایران زیاد می‌شوند/ ۱۰۲۰ پروژه برای توسعه گردشگری
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: گردشگری به شدت افزایش می یابد، دروازه های جدیدی باز می شود و حتما شاهد حضور گسترده سرمایه گذاران خارجی برای تاسیس زیربناهای گردشگری هستیم که تا 3 تا 5 سال آینده به وضعیت نرمال می رسیم.
به گزارش نامه نیوز، مسعود سلطانی‌فر در نشست خبری امروز ظهر خود گزارشی از عملکرد یک ساله از این سازمان ارائه داد.

سلطانی فر گفت: تا یک سال قبل ما در شرایط تحریم بودیم و با این شرایط برنامه ریزی می کردیم اما خوشبختانه در دوران پسا تحریم شرایط برای ما بهتر شده و امیدوارم بتوانیم از منابع جدید استفاده کنیم تا در مسیر توسعه گام برداریم.

او گفت: به زودی حضور گردشگران خارجی در ایران به شدت افزایش می یابد، دروازه های جدیدی باز می شود و حتما شاهد حضور گسترده سرمایه گذاران خارجی برای تاسیس زیربناهای گردشگری هستیم. به طوریکه تا 3 تا 5 سال آینده به وضعیت نرمال مي رسيم.

سلطانی فر ادامه داد:ما متوجه شدیم در فضای پساتحریم باید با یک ادبیات مشخص با سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارتباط بگيريم. بنابراین یک بسته پیشنهادی را تهیه کردیم که تا دو هفته آینده به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر مي شود. در این بسته ۱۰۲۰پروژه با اعتبار 23 هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم تا سرمایه گذاران اولویت ها را بدانند.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مورد شرایط این بسته گفت: موقعیت اعتبار امکانات و شرایط اجرای پروژه ها در این بسته مشخص شده است. همچنین احیا و بازسازی اماکن تاریخی با حضور بخش خصوصی هم پیش بینی شده است. از طرفی سرمایه گذاری برای تعدادی بازارچه صنایع دستی و ... هم در نظر گرفته شده است البته بعد از مشخص شدن پروژه ها باید برای فراهم کردن شرایطی که بتواند مجوزها را از مراجع در کوتاه ترین زمان بگیرد هم فراهم شود.

او گفت:در این زمینه هم با ستاد جذب سرمایه گذاران خصوصی در استان هایی که در استانداری فعال شده صحبت کردیم و در داخل سازمان هم مجموعه ای فعال شده است که مسوول پیگیری است. آموزش نیروی انسانی، حمل و نقل هوایی و اصلاح ساختار سازمان هتل سازی محورهای مهم ما هستند.

سلطانی فر با اشاره به مصوبه دولت برای تسهیلات ویژه گردشگری گفت: یکی از این تسهیلات مثل افزایش ویزای فرودگاهی به 30 روز است که تا 15 روز هم افزایش می یابد. همچنین دولت صدور ویزای الکترونیک را تصويب کرد که وزارت امور خارجه یک سال فرصت برای اجرای آن را دارد. از طرف دیگر صدور ویزای فرودگاهی برای چند فرودگاه بود که الان در تمام فرودگاه های مرزی این امکان وجود دارد. هفته قبل با بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس تفاهم نامه ای امضا شد تا حمایت های بیشتری از گردشگری راهیان نور داشته باشيم.

او از دستاوردهای مهم دیگر دولت یازدهم گفت: بازگرداندن سه محموله از آثار تاریخی به کشور هم دستاورد مهم دولت یازدهم است. برای حفظ آثار تاریخی 17 استان انجمن های حفظ میراث تاریخی را فعال کردیم تا یک شبکه نیروی انسانی برای حفاظت از میراث فرهنگی داشته باشيم. از طرف دیگر 350 آثار باید با مشارکت مردم مرمت شود و تا نیمه شهریور حضور بخش خصوصی برای احیای این آثار مشخص مي شود.

رییس میراث فرهنگی و گردشگری در ادامه گفت: در بخش صنایع دستی در سال93،  153 ميليارد تومان صادرات بود که سال 92 به 112 میلیارد تومان می رسید بنابراین رشد خوبی دارد. اما چون هنوز اقتصاد صنایع دستی فعال نشده هنرمندان در جهت تامین معیشت مشکل دارند.


سلطانی فر گفت: بازرگانی و فروش و افزایش کیفیت و نوع آوری سیاست اصلی مادر این بخش است. در بخش سرمایه گذاری نیز سرمایه گذاران بخش داخلی برای ما اولویت دارند.


منبع: خبرآنلاین


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن