تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز عبور انقلاب اسلامي از فتنه‌ها، وحدت حول محور ولايت بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۱ب.ظ)
رمز عبور انقلاب اسلامي از فتنه‌ها، وحدت حول محور ولايت بود موج - فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اراک با بيان اين که وحدت حول محور ولايت رمز عبور انقلاب اسلامي از فتنه‌ها بوده است، گفت: امسال 2 انتخابات مهم را پيش رو داريم و نيروي انتظامي در اين ميان سهم عمده‌اي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري، فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مرکزي با اشاره به شاخصه‌هاي ويژه اين استان در عرصه ملي اظهار کرد: استان مرکزي به سبب ويژگي‌هايي که دارد بايد از نظر امنيت، آرامش و آسايش و نظم سرلوحه باشد، اين استان زادگاه امام راحل(ره) و علماي بزرگ بوده و شهداي بسياري به اسلام و کشور تقديم کرده است.
سردار اشتري ادامه داد: استاني که قطب صنعتي محسوب شده و جاده‌هاي ترانزيتي دارد مردم آن استحقاق دارند يک امنيت پايدار و نظم و آرامش داشته باشند، همان‌طور که نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي بيان کرد تأمين امنيت، عدالت و معيشت و رفاه سرلوحه کار ما است؛ به‌ويژه امنيت که اگر نباشد عدالت و رفاه و معيشت هم نخواهد بود و در سايه امنيت همه‌چيز خواهيم داشت.
وي افزود: لازمه اوليه هر کاري امنيت است و خدا را شاکريم که به‌واسطه خون شهيدان و شهيد گمنامي که در ستاد فرماندهي انتظامي استان مرکزي دفن شده و به برکت خون شهيدان و مجاهدت‌هاي رزمندگان و رهبري‌هاي حکيمانه امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و رشادت‌هاي نيروي انتظامي در کشوري امن زندگي مي‌کنيم و اين بالاترين سرمايه است و بايد قدرش را دانست و هرکسي در هرجايي که هست بايد به دنبال ارتقاء اين امنيت و آسايش باشد.
فرمانده ناجا تصريح کرد: امروز احساس امنيت براي ما مهم است و هرچقدر امنيت ارتقاء پيدا کند بايد احساس امنيت هم ارتقاء پيدا کند، احساس امنيت در برخي جاها از خود امنيت هم اولي تر است، براي ايجاد احساس امنيت و ارتقاي آن نيروي انتظامي شريک است.
سردار اشتري با اشاره به لزوم تقويت همدلي و هم‌زباني در بين همه اقشار جامعه گفت: هماهنگي خوبي در استان مرکزي وجود دارد و بايد هماهنگي، همدلي و هم‌زباني که مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در ابتداي شروع سال بر آن تأکيد فرمودند در کشور به وجود آيد و هر روز ارتقا پيدا کند.
وي افزود: وحدت بين مردم و مسوولان، آرامش و امنيت را در پي خواهد داشت، چراکه؛ کشور ايران به سبب داشتن سرمايه‌هاي نيروي انساني متدين و متخصص، دلسوزان نظام و مديران لايق هر مشکلي را مي‌تواند پشت سر گذارد.
فرمانده ناجا ادامه داد: بعد از انقلاب مشکلات بسياري از جمله اقدامات خرابکارانه منافقين و گروهک‌ها، توطئه‌هاي آمريکائي‌ها، اتفاقات طبس، جنگ تحميلي، فتنه 88 و تحريم‌ها را پشت سر گذاشته و هرکدام از آن‌ها مشکلاتي بودند که اگر براي کشور ديگري پيش مي‌آمد سبب سرنگوني حاکميت آن مي‌شد.
سردار اشتري به رمز پيروزي مردم ايران بر مشکلات مذکور گفت: دليل اين که مردم ما توانستند به خوبي از اين توطئه‌گري‌ها گذر کنند، وحدتي بود که داشتند و هرجايي که خدشه‌اي به وحدت ما وارد شد امنيت ما دچار مشکل شد، به برکت وجود مقام معظم رهبري و همدلي و هماهنگي امروز، ما مي‌توانيم مشکلات را پشت سر گذاشته و شاهد توسعه و شکوفايي هرچه بيشتر کشور باشيم.
وي افزود: نيروي انتظامي بايد در تراز جمهوري اسلامي باشد اين همان تعبيري است که مقام معظم رهبري بيان کرده‌اند و فرمودند که «جايگاه نيروي انتظامي در جايگاه و شأن جمهوري اسلامي است» و در ادامه بياناتشان از تعبير نيروي عظيم انتظامي استفاده نمودند.
فرمانده ناجا ادامه داد: مقام معظم رهبري تأکيد داشتند که نيروي انتظامي در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاق، آرامش و آسايش مردم ابتکار عمل داشته و يک سري اقدامات مستمر انجام دهد، امروز به لطف خدا و هدايت‌هاي مقام معظم رهبري، همت فرماندهان و کارکنان نيروي انتظامي در کنار مردم توانسته‌ايم تحت لواي مقام معظم رهبري خدمتگزار بي‌منت به مردم باشيم.
سردار اشتري، مسووليت‌ها را فرصت دانست و گفت: امروز مسووليت‌ها امانت است و بايد بتوانيم از فرصت به دست آمده به بهترين شکل براي تأمين امنيت و آسايش کشور استفاده کنيم، نيروي انتظامي با اقتدار همراه با عدالت با کساني که مخل نظم جامعه بوده و سبب ايجاد بي‌نظمي و ناآرامي در کشور مي‌شوند برخورد مي‌کند و نيروي انتظامي براي مردم پناهگاه است.
وي افزود: بايد مجموعه کلانتري‌ها، پاسگاه‌ها و مراکزي که خدمات انتظامي ارائه مي‌دهند سبب دلگرمي مردم باشند کما اين که اين روند وجود داشته است، بايد افتخار کنيم که مردم به نيروي انتظامي اعتماد دارند و نيروي انتظامي را امين خود دانسته و بايد اين شاخص را افزايش دهيم.
فرمانده ناجا بيان داشت: اميدواريم بتوانيم هرچه بيشتر در خدمت مردم شهيدپرور استان مرکزي و کشور باشيم، در هر زماني که قصد جابه‌جايي يکي از فرماندهان را داريم مسوولان آن استان درخواست ماندگاري آن فرمانده را دارند و در مورد سردار ملکي نيز اين موضوع درخواست شده بود، اين‌که مردم و مسوولان از عملکرد فرماندهي راضي هستند براي ما سرمايه است.
سردار اشتري با اشاره به نتيجه عملکردها گفت: اگر امروز شاهديم که در 4 ماهه امسال پيشرفت‌هاي خوبي حاصل شده اين نتيجه کار هزاران نفر است، هرچه مسووليت‌ها سنگين‌تر باشد تجربه بيشتري کسب مي‌شود.
وي افزود: با انتصاب هر فرمانده جديد، سياست‌ها تغيير نمي‌کند، سياست‌هاي کلي و تدابير کلي مشخص بوده که از منويات مقام معظم رهبري و برنامه‌هاي ديگر استخراج شده‌اند، يک فرمانده بايد در اجراي سياست‌ها نوآوري و خلاقيت داشته و از تمام ظرفيت‌ها استفاده کند و آن‌ها را به فرصت تبديل کند.
فرمانده ناجا اضافه کرد: فرماندهان بايد در حوزه‌هاي مختلف اعم از سياسي، اقتصادي و امنيتي و به ويژه فرهنگي همت داشته و در حوزه فرهنگي طرح‌هاي امنيتي، اجتماعي و اخلاقي را اجرايي کنند تا با يک شتاب بيشتري کارها جلو رود، وظيفه داريم طبق مسووليت‌ها کارها را انجام و حافظ دستاوردهاي انقلاب باشيم.
سردار اشتري با اشاره به اهميت حفظ دستاوردهاي انقلاب گفت: هر جا خدشه‌اي به دستاوردها و ارزش‌هاي انقلاب وارد شود نيروي انتظامي ورود پيدا کرده است، در حوزه‌هاي مختلف برخورد با جرائم، قاچاقچيان، مواد فروشان و باندها و کساني که ناهنجاري‌هاي اجتماعي در حوزه فرهنگي و سايبري ايجاد مي‌کنند مورد توجه است.
وي افزود: امسال 2 انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري را پيش رو داريم، همه بايد آماده باشند تا انتخابات با يک امنيت قابل‌قبول و با نشاط برگزار شود، نيروي انتظامي در اين ميان سهم عمده‌اي دارد، اما؛ مردم و مسوولان نيز در حفظ امنيت سهم دارند.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: همه براي برگزاري يک انتخابات پرشور مدنظر مقام معظم رهبري در کمال امنيت آماده باشند، در اين زمينه نبايد نگراني وجود داشته باشد و اقدامات پيشگيرانه و پيش‌دستانه انجام شود تا مشکلي پيش نيايد، اصحاب رسانه همواره با نيروي انتظامي همکاري داشته و خود را جزو خانواده نيروي انتظامي مي‌دانند.
گفتني است در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مرکزي از زحمات سردار عزيزاله ملکي در مدت تصدي اين مسووليت قدرداني شد و سرهنگ کيومرث عزيزي، طي حکمي از سوي فرمانده ناجا که توسط سردار محرم مجرد، رئيس بازرسي ناجا قرائت شد، به سمت فرمانده انتظامي استان مرکزي منصوب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن