تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جويي 120 ميليون دلاري با تعمير و نگهداري دستگاه‌هاي کارت خوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۱ب.ظ)
صرفه جويي 120 ميليون دلاري با تعمير و نگهداري دستگاه‌هاي کارت خوان موج - يک فعال در حوزه خدمات پرداخت الکترونيک بانکي گفت: هزينه ارزي دستگاه هاي کارت خوان در کشور معادل 600 ميليون دلار است که با تعمير و نگهداري آن‌ها مي‌توان صرفه جويي حدود 120 ميليون دلاري انجام داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد افشارمنش، مدير مستقل واحد تعمير و نگهداري شرکت کارت اعتباري ايران کيش، در نشستي خبري، با بيان اين که 4 ميليون دستگاه کارت خوان با هزينه هر کدام 150 دلار در کشور فعال است، گفت: بنابراين هزينه ارزي اين دستگاه‌ها معادل 600 ميليون دلار است که با تعمير و نگهداري آن‌ها مي‌توان صرفه جويي حدود 120 ميليون دلاري انجام داد.
وي با اشاره به اين که سالانه 20 درصد از دستگاه‌هاي کارت خوان نياز به تعمير و نگهداري دارند، ادامه داد: بنابراين 120 ميليون دلار براي جايگزيني پوزها نياز است که در صورت نگهداري و تعمير اين دستگاه‌ها اين رقم به 16 ميليون دلار کاهش مي‌يابد.
افشارمنش تصريح کرد: واحد SBU تعمير و نگهداري ايران کيش فعاليت مستقل خود را آغاز کرده و آماده همکاري با تمامي شرکت‌هاي عرضه کننده خدمات الکترونيک است.
وي افزود: واحد تعمير و نگهداري ايران کيش از سال 1386 تأسيس، اما، از سال گذشته و پس از دريافت مجوز از سوي هيات مديره شرکت به واحد تجاري مستقل (SBU) تبديل شد.
وي با اشاره به اين که اين واحد توانايي تعمير تخصصي سخت افزاري اکثر برندهاي پايانه‌هاي فروش موجود در بازار ايران را دارد، يادآور شد: پرسنل متخصص اين واحد در حال حاضر قادر به تعمير روزانه 500 دستگاه هستند که در صورت نياز تا چندين برابر قابل افزايش خواهد بود.
افشارمنش با اشاره به اين که طي شش ماه فعاليت اين واحد مستقل تجاري، بالغ بر 60 هزار پايانه فروش تعمير شده است، يادآور شد: ظرفيت اين واحد براي تعميرات در سال 94 يکصد و 20 هزار دستگاه تخمين زده مي‌شود که اين تعداد قابليت افزايش تا 300 هزار دستگاه را نيز دارد.
مشاور مدير عامل در امور پذيرندگان در مورد ضرورت نگهداري و تعمير POS گفت: با توجه به وجود حدود چهار ميليون پايانه فروش در کشور و عدم ساخت اين دستگاه‌ها در داخل، مي‌توان با تعمير دستگاه‌ها مانع از خروج ارز از کشور شد.
وي عدم استفاده صحيح را رايج‌ترين دليل خرابي پايانه‌هاي فروش عنوان کرد و اظهار داشت: در بسياري از موارد شکستگي و ريخته شدن آب روي دستگاه عامل خرابي POS است و در برخي موارد ديگر نيز پذيرنده کابل برق و تلفن را به اشتباه وارد مي‌کند که موجب سوختگي دستگاه مي‌شود.
وي در پايان با اشاره به فعاليت شبکه الکترونيکي پرداخت کارت (شاپرک) گفت: در اين شبکه استانداردي براي تعمير دستگاه‌هاي کارتخوان تعريف نشده است و اين امر به شدت خطرناک است و باعث مي‌شود تا صنعت پي اس پي با چالش مواجه شود بنابر اين خواستار ايجاد يک مرکز نظارتي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن