تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراری ۴۸۸ اسپایدر؛ خرامان در باد! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فراری ۴۸۸ اسپایدر؛ خرامان در باد! +عکس
بالاخره نسخه‌ کانورتیبل فراری ۴۸۸ GTB به‌صورت رسمی معرفی شد. به طورحتم تجربه‌ خرامیدن این اسب سرکش و لمس ضربه‌های باد بر صورت‌مان لذت‌بخش خواهد بود!
به گزارش نامه نيوز ، «تکراری و خسته‌کننده»، صفتی است که هیچ‌گاه فراری شایسته‌ سرافرازی به آن نخواهد بود! آخر مگر می‌شود که نسخه‌ بدون سقف یک زیبای چابک و چموش ایتالیایی دو توربویی که با موتور پرحجم ۳/۹ لیتری  V8اش نزدیک به ۶۶۰ اسب‌بخار را به جولان در جاده‌ها وا می‌دارد، صفتی جز «فوق‌العاده»  پذیرا باشد؟



به نوشته پدال، صفر تا صد این اسپایدر تندپا تنها در ۳ ثانیه طی خواهد شد و اگر دقیق‌تر شویم، صفر تا دویست آن نیز تنها ۸/۷ ثانیه زمان خواهد برد. 



شاسی این خودرو همان شاسی استفاده شده در برادر سقف‌دارش است که به لطف ۱۱ آلیاژ آلومینیوم و فلزاتی چون منیزیم که در ساخت قطعات مختلف آن به کار رفته ‌است، ضمن ۱۰ کیلوگرم چربی‌سوزی نسبت به فراری ۴۵۸ اسپایدر، از ۲۳درصد سختی بیشتر برخوردار است.لذت رانندگی این فراری که تنها 1 هزار و 420 کیلوگرم وزن و نسبت به ۴۸۸ جی‌تی‌بی کمتر از ۵۰ کیلوگرم اضافه وزن دارد، کافی نیست؟



خب نظرتان درباره تماشای آسمان و لمس هوایی که این خودروی ۶۶۰ اسب‌بخاری می‌شکافد چیست؟ تنها ۱۴ ثانیه زمان کافی‌ست تا سقف این خودرو کاملا جمع شود و در محفظه‌ مخصوص در پشت صندلی‌ها قرار گیرد و ۱۴ ثانیه تا لمس آسمان و لذت دوبرابر از رانندگی این سوپرماشین ایتالیایی!



پنجره‌ برقی قسمت‌ پشتی این خودرو که در حقیقت برای جلوگیری از ورود باد در هنگام رانندگی بی‌سقف تعبیه شده نیز به صورت مستقل قابل تنظیم به ۳ حالت است؛ کاملا بالا که از ورود باد هنگام رانندگی بدون سقف جلوگیری می‌کند، نیمه‌ بالا و کاملا پایین نیز برای لذت شنیدن صدای غرش موتور این اسپایدر در هنگام رانندگی با سقف در نظر گرفته شده است. تصمیم، تصمیم شماست! فراری تمام امکانات لازم را در اختیارتان قرار داده است!



این خودروی سقف سخت (هرگاه سقف یک کانورتیبل هم‌جنس بدنه‌ خودرو باشد، آن را سخت و هنگامی که جنس از سایر مواد مانند پارچه باشد، آن‌ را نرم می‌نامیم) پس از معرفی کامل در پاییز امسال، تابستان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. برچسب قیمت فراری ۴۸۸ اسپایدر چیزی حدود 275 هزار دلار تعیین خواهد شد؛ حدود 30 هزار دلار گران‌تر از مدل ۴۸۸ جی‌تی‌بی و کمی ارزان‌تر از اسپایدر محبوب مک‌لارن ۶۵۰اس.



نظرتان درباره‌ این شاهکار ایتالیایی چیست؟ فراری همواره ضمن حفظ اصالت و چهارچوبی که آن را به یکی از محبوب‌ترین تولید‌کنندگان خودرو‌های لوکس ایتالیایی تبدیل کرده است، به استقبال تکنولوژی‌های روز می‌رود و ضمن اضافه کردن امکانات فنی و آسایشی بیشتر، وزن و اصول آیرودینامیکی اسب‌های خرامنده‌اش را نیز نه تنها حفظ، بلکه بهبود می‌بخشد.






منبع: صبحانه آنلاین


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن