تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803789966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: امنیت موجود نتیجه وحدت حاکم بر فضای کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار کرمانشاه: امنیت موجود نتیجه وحدت حاکم بر فضای کشور است استان‌ها > کرمانشاه - استاندار کرمانشاه وحدت را یکی از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت در کشور دانست و گفت: اگر امنیتی در کشور وجود دارد به برکت همین وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی شامگاه سه شنبه در دیدار علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه، با وزیر اطلاعات با اشاره به ایثارگری های استان کرمانشاه درشکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین رشادت های آنان در دفاع از کشورطی هشت سال دفاع مقدس، از حضور وزیر اطلاعات در استان کرمانشاه ابراز خرسندی و امیدواری کرد، برکات این سفر، در همدلی و همزبانی بیشتر استان کرمانشاه موثر باشد. وی با بیان اینکه، ایثارگری، پهلوانی و سخت کوشی از ویژگی های مردم استان کرمانشاه است که همه به آن معترفند گفت: مردم استان کرمانشاه بعد از انقلاب نیز نقش مهمی در دفاع از این مرز و بوم داشتند. استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس نیز در خط مقدم دفاع از این مرز و بوم قرار داشتند و هم در مقابل ناامنی های اشرار ایستادند و هم به استان های مجاور خود با ایجاد لشکر و تیپ های مختلف نظامی در دفاع از کشور کمک می کردند. وی بخش عمده ای از عقب ماندگی های کنونی استان از توسعه را نتیجه همان دوران دانست و گفت: هرچند کارهای زیادی صورت گرفته اما برای رفع کامل این عقب ماندگی ها زمان زیادی نیاز بوده و زمانبر است. رضایی بابادی، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دولت ها زیادی داشته اند به خدمات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در همین مدت کوتاه خدمات زیادی ارائه وامیدهای زیادی در دل مردم ایجاد کرده است. وی تحولات در روابط خارجی را تحت رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده از دیگر خدمات دولت یازدهم برشمرد. استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مذاکره کنندگان با اقدامات خود در عرصه روابط خارجی فضایی را به وجود آوردند که در نتیجه آن برکات فراوانی نصیب کشور می شود و امیدواریم در نتیجه شاهد رشد روز افزون توسعه در کشور باشیم. وی تاکید کرد: دولت یازدهم با اقدامات خود در عرصه های مختلف نشان داد که شایسته لفظ تدبیر است و علی رغم هم مرزی با عراق و ناامنی های موجود در آن، کشور از امنیت پایداری برخوردار است. رضایی بابادی تصریح کرد: امنیت کشور به لطف خدا روز به روز رو به افزایش است و در نتیجه این افزایش امنیت شاهد افزایش خدمات نیز خواهیم بود. وی کرمانشاه را هندوستان اقوام و مذاهب دانست که مردمش در عین وحدت و همدلی با یکدیگر و در آرامش زندگی می کنند و این را مرهون خون شهدا و خصوصا شهدای اهل سنت دانست که پابه پای شیعیان در دفاع از کیان اسلامی جنگیدند. استاندار کرمانشاه، امنیت حاکم بر کشور و استان را در نتیجه وحدت موجود دانست و گفت: دشمنان شب و روز به دنبال توطئه برای خدشه وارد کردن به این وحدت هستند اما این اتفاق در سایه وحدت موجود هیچ گاه رخ نخواهد داد. وی افزود: اهل تسنن استان در کنار شیعیان از همان ابتدای انقلاب پای کار بودند و یک هزار و ۴۰۰ شهید، دو هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده دلیل خوبی بر ایثارگری آنها در پاسداری از نظام و انقلاب است. رضایی بابادی با تاکید بر خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ایجاد امنیت و آرامش در جامعه سفر وزیر اطلاعات را مایه خیر و برکت برای استان دانست و گفت: امیدواریم در سایه تلاش و کوشش دولت تدبیر و امید بتوانیم به کمی و کاستی های استان جواب دهیم و هر آنچه کار و تلاش شبانه روزی است انجام می دهیم که وحدت موجود حفظ و مستحکم تر و در سایه آن نیز امید در استان تقویت شود.  

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - امنیت عراق -




چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 12:42:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن