تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپین هسته‌ای در کنگره/ اوباما امروز چه می‌گوید؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
اوباما کمپین هسته‌ای در کنگره/ اوباما امروز چه می‌گوید؟

نیویورک‌تایمز گزارش داد؛
کمپین هسته‌ای در کنگره/ اوباما امروز چه می‌گوید؟
«یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواسته نامش فاش شود، پیش نمایشی از سخنرانی آقای اوباما را ارائه داده و گفت: اوباما توضیح خواهد داد که ...».



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، توافق هسته ای بین ایران و 1+5، موجب ایجاد شکافی عمیق بین سیاستمداران آمریکایی شده و تلاش موافقان و مخالفان توافق برای به کرسی نشاندن نظر خود روز به روز شدیدتر می شود.     روزنامه نیویورک‌تایمز (NYTimes) با اشاره به این مطلب گزارشی را زیر عنوان "اوباما کمپین خود در کنگره برای جلب حمایت از توافق هسته ای ایران را به راه انداخته است" تنظیم و منتشر کرده است.     براساس این گزارش، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، طی چند هفته گذشته کمپینی گسترده را با هدف جلب حمایت کنگره از توافق هسته ای ایران به راه انداخته که از "التماس های خصوصی" تا "دفاعیات عمومی" را شامل می شود.     این اقدام تلاشی است برای مقابله با یورش منتقدان توافق که از حمایت های مالی خوبی نیز برخوردارند. منتقدان عهد کرده اند که از تعطیلات کنگره برای فشار بر قانون گذاران استفاده کرده و آنان را به مخالفت با توافق وادارند.     اوباما روز چهارشنبه سخنرانی را در دانشگاه آمریکایی واشنگتن دی سی سخنرانی می کند. وی به دنبال این خواهد بود که توافق بین المللی که ماه گذشته [میلادی] بر سر برنامه هسته ای ایران به دست آمد را توضیح داده و از آن دفاع کند.     آقای اوباما که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 وعده داده بود به جنگ در خاورمیانه پایان دهد، از سخنرانی امروز خود استفاده خواهد کرد تا انتخاب کنگره درمورد توافق هسته ای ایران را به عنوان تاثیرگذارترین تصمیم سیاست خارجی از زمان رای گیری برای آغاز جنگ عراق، بیان کرده و به تصویر کشد.     وی همچنین خواهد گفت که مخالفان توافق هسته ای همانند کسانی هستند که از درگیری نظامی در عراق و لشکرکشی به این کشور حمایت کردند.     یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواسته نامش فاش شود، پیش نمایشی از سخنرانی آقای اوباما را ارائه داده و گفت: اوباما توضیح خواهد داد که حتی نباید به چنین وضعیتی (وضعیت مشابه رای مثبت به جنگ عراق) نزدیک شویم.     به گفته وی، رئیس جمهور همچنین تاکید خواهد کرد که برباد دادن این فرصت، یک اشتباه تاریخی خواهد بود؛ اشتباهی که موجب برداشته شدن محدودیت ها بر برنامه هسته ای ایران، فروپاشی ساختار تحریم ها و تخریب اعتبار آمریکا می شود.      

  111  



۱۴/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن