تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت‌هاي ايران و عراق در توليد گياهان دارويي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
ظرفيت‌هاي ايران و عراق در توليد گياهان دارويي موج - رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران اعلام کرد: از ظرفيت‌هاي دو کشور ايران و عراق در توليد گياهان دارويي استفاده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دلاور حيدرپور در حاشيه بازديد وزير کشاورزي عراق از گلخانه گل آنتوريوم شهرستان آمل گفت: شرکت رويش در زمينه پرورش گل‌هاي آنتوريوم، رز و انواع گياهان دارويي داراي سابقه فعاليت 25 ساله در بخش کشاورزي است.
وي ادامه داد: اين شرکت در زمينه توليد گياهان دارويي در ايران طي دو سال مقام برتر را به خود اختصاص داده است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران با بيان اين که ظرفيت توليد گياهان دارويي در اين شرکت 250 تن در سال است، تصريح کرد: کشورهاي عربي طرفدار انواع گياهان دارويي هستند زيرا مواد اوليه آن در داروسازي کاربرد فراواني دارد.
حيدرپور با اشاره به اين که کشورهاي عراق و ايران، پتانسيل قوي براي توليد گياهان دارويي دارند، افزود: ظرفيت توليد گياهان دارويي در ارتفاعات کوهستاني دو کشور ايران و عراق وجود دارد.
وي ادامه داد: اين شرکت توانسته توليد گياهان دارويي را از روش سنتي به صنعتي تبديل کند.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران با اعلام اين که در حال احداث نخستين سايت صادرات محصولات کشاورزي در ايران هستيم، ادامه داد: در اين زمينه از بخش کشاورزي و سرمايه‌گذاران کشور عراق استقبال مي‌کنيم.
وي با اشاره به اجراي مجتمع پايانه صادراتي در سال جاري در مازندران گفت: ظرفيت نهايي اين پايانه 300 هزار تن ميوه در سال است که در سال نخست، ظرفيت 120 هزار تن را داراست.
اين مسوول ادامه داد: خواهان اين هستيم براي صادرات محصولات خود در کشور عراق نمايندگي داشته باشيم و با اين کشور در زمينه صادرات محصولات کشاورزي همکاري داشته باشيم.
حيدرپور با بيان اين که سالانه 2 ميليون تن مرکبات در مازندران توليد مي‌شود، گفت: مازندران به دليل شرايط مناسب آب و هوايي قابليت عرضه مرکبات و محصولات کشاورزي را به کشور عراق خواهد داشت.
وي اظهار کرد: مسير صادرات ايران به کشورهايي مانند عراق قانوني و با تضمين است و گواهي سلامت هم براي محصولات بخش کشاورزي صادر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن