تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816293564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت در آستانه اعتصاب بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نفت در آستانه اعتصاب بزرگ




درست هنگامی که تصور می‌کردیم، تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ ‌قهرمانان‌آسیا بی‌هیچ مشکلی و با اتکا به یک فصل نقل و انتقالات موفق، راه خود را به سمت موفقیت بیشتر می‌گشاید، آتش مشکلات مالی به جان تیم ناکام هفته آخر٢ فصل اخیر لیگ ‌برتر افتاد.





روزنامه شهروند: درست هنگامی که تصور می‌کردیم، تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ ‌قهرمانان‌آسیا بی‌هیچ مشکلی و با اتکا به یک فصل نقل و انتقالات موفق، راه خود را به سمت موفقیت بیشتر می‌گشاید، آتش مشکلات مالی به جان تیم ناکام هفته آخر٢ فصل اخیر لیگ ‌برتر افتاد.

مشکل علنی شده

معضلات مالی پنهان مانده روز اول تیر علنی شد؛ وقتی اختلاف ٢ عضو هیات مدیره، تعطیلی تیم‌های پایه باشگاه را در پی داشت و حتی گفته می‌شد قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه بر اثر اختلاف شدید با اعضای هیأت‌مدیره استعفا می‌کند، درنهایت بدون این‌که خبری از حل اختلافات باشد، مدیرعامل در سمتش باقی ماند. جالب این‌که روسای باشگاه به شدت تلاش می‌کنند اختلاف بین عماد حسینی، رئیس هیأت امنای باشگاه نفت که معاون توسعه مهندسی وزارت نفت است و منصور قنبرزاده را تکذیب کنند، اما انگار دیگر جایی برای روابط دیپلماتیک و پرده‌پوشی نمانده و پس از شروع اختلاف بر سر تمدید قرارداد بیرانوند و سهم‌خواهی قنبرزاده و حسینی در جایزه بهترین تیم لیگ (که روی سن مراسم انتخاب بهترین‌ها به هر ٢ نفر داده شد) حالا ماجرا به پایان‌بندی تلخی رسیده است؛ جایی که منصوریان، سرمربی خوش‌فکر نفت اعتراضات جسته و گریخته اخیر بازیکنان را مکتوب کرده است.

نامه‌های منصوریان

سرمربی نفت در نامه اول خود خطاب به مدیرعامل باشگاه نوشته در یک اقدام احساسی از تاریخ ٧ خرداد ١٣٩٤ بدون داشتن هیچ‌گونه قراردادی شروع به کار کرده و باتوجه به این‌که در روزهای گذشته پیشنهاد کتبی خود را ارایه داده‌، هیچ‌گونه تفاهمنامه مالی‌ای از سوی باشگاه تنظیم نشده است. او خواهش کرده بود قبل از بازی با تراکتورسازی حقوق پرداخت نشده‌اش و همچنین معوقات بازیکنان پرداخت شود؛ اتفاقی که رخ نداد و باعث شده هفته ‌پیش علی ‌منصوریان از پرواز به تبریز و حضور کنار تیم ممانعت کند اما با وساطت و ریش‌سفیدی، منصوریان همراه تیم به تبریز رفت و حالا تا پایان بازی با صبا به روسای باشگاه فرصت داده است. منصوریان شاکی به همین اقدام هم بسنده نکرد و رونوشتی از نامه دوم خود را برای عمادحسینی (رئیس هیأت امنا)، جوادی (رئیس هیأت موسس)، شهریاری (عضو هیأت امنا)، شاه‌کرمی (عضو هیأت موسس)، آل‌اسحاق و زارعی هنزکی (بازرس حقوقی و عضو کمیته نقل و انتقالات)، ابراهیمی (مدیر اجرایی)، میرشیبانی (مدیرفنی) و ایرانیان (سرپرست) ارسال کرد. منصوریان در این نامه لحن متفاوتی داشت و به قول خوش می‌خواست به دور از احساسات، مسائلی را برای مسئولان باشگاه بیان کند؛ مسائلی مانند برگزار نشدن اردو، تسویه‌حساب نکردن با او بعد از تمدید قرارداد مالی، خلف وعده و پرداخت نکردن ۲۵‌درصد از قرارداد ‌سال جدید پس از امضای قرارداد جدید و تسویه‌حساب پاداش‌های ‌سال گذشته که به‌زعم منصوریان باعث متوقف ماندن پروژه رساندن نفت به استانداردهای تیم‌ برتر لیگ شده است.

مقصر اصلی، منصوریان

در این بین انگار مشکل اصلی، نگارنده این نامه است چون گویا مسئولان باشگاه نفت مسائلی مانند بدهکاری‌های فصل گذشته اعم از هزینه کفش، بلیت، لوازم ورزشی ریکاوری، آشپزخانه و ریز بدهکاری‌های دیگر را به گردن منصوریان انداخته‌اند. همچنین تأمین نکردن وسایل ورزشی فصل جدید مانند کفش، گرمکن، ساک و غیره، دیگر مسائل سوق‌دهنده باشگاه به روزهای سیاه آینده است.

حرف‌های متناقض رئیس هیأت امنا

در این شرایط، عماد حسینی هم متقابلا از منصوریان گله دارد. او ادعا کرده حدود ٢ ماه پیش برای تمدید قرارداد منصوریان با این مربی جوان به گفت‌وگو پرداخت و همان زمان هم سرمربی به مبلغ اعلام شده راضی نبود. حالا این‌که چطور ٢٠ روز قبل باز هم منصوریان نامه‌ای برای تنظیم قراردادش می‌نویسد، جای سوال دارد! رئیس هیأت امنا نمی‌داند سرمربی با مدیرعامل باشگاه به توافق رسیده یا نه اما خوشبین است و اعلام کرده اگر هم تا به حال قراردادی امضا نشده، حتما قنبرزاده تصمیمی در این‌باره نگرفته است. حسینی از رسانه‌ای شدن نامه‌ها گله دارد چون این مکاتبات خانوادگی بوده و در حالت عادی نباید از در باشگاه به بیرون رسوخ می‌کرد. به هر حال با این وضع باید هرچه سریع‌تر موانع موفقیت را از سر راه تنها نماینده باقیمانده کشورمان در لیگ ‌قهرمانان برداریم؛ البته اگر پول کافی برسد!






تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن