تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815808227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعه يک آزادراه تهران-شمال تا پايان سال ۹۵ به پايان مي‌رسد/کاميون‌ها اجازه تردد در قطعه ۴ آزادراه تهران - شمال را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴ب.ظ)
قطعه يک آزادراه تهران-شمال تا پايان سال ۹۵ به پايان مي‌رسد/کاميون‌ها اجازه تردد در قطعه ۴ آزادراه تهران - شمال را ندارند موج - مدير عامل شرکت احداث، بهره‌برداري و نگهداري آزادراه تهران-شمال با تشريح دو سناريو براي طراحي و ساخت فاز ۳ آزادراه تهران - شمال گفت: براساس برنامه‌ريزي انجام شده عمليات ساخت قطعه يک اين آزادراه مشروط بر تأمين اعتبارات لازم تا پايان سال ۹۵ به پايان مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهران اعتمادي، مدير عامل شرکت احداث، بهره‌برداري و نگهداري آزادراه تهران-شمال، با اشاره به آخرين وضعيت قطعه يک آزادراه تهران- شمال گفت: اين فاز از آزادراه تاکنون ۵۳ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
وي درباره ساخت قطعه سوم اين آزادراه نيز گفت: براي اجراي اين فاز دو سناريو مطرح است؛ سناريوي نخست اجراي پروژه به روش EPCS با (سرمايه‌گذاري، طراح و اجرا) و سناريوي دوم طراحي پروژه توسط مشاور خارجي و اجراي آن توسط پيمانکاران ايراني است؛ البته در خصوص هيچ‌کدام از سناريوها تصميم‌گيري نشده و با تصميم مشترک وزارت راه و شهرسازي و بنياد مستضعفان تا دو ماه آينده يکي از روش‌ها مشخص مي‌شود.
وي درباره دليل کاهش قرارداد پيمانکار چيني آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: قرارداد چيني‌ها در مجموع ۴۰۰ ميليون دلار بود که در مقطعي کار را متوقف کرد و از ايران خارج شد، اما؛ پس از بازگشت مجدد مقرر شد با همان ۲۰۰ ميليون دلار موجود در حسابش فعاليت کند و ۲۰۰ ميليون دلار ديگر در اختيار پيمانکاران ايراني براي انجام پروژه قرار گيرد بنابراين قرارداد چيني‌ها از ۴۰۰ ميليون دلار به ۲۰۰ ميليون دلار کاهش يافت البته طرف چيني فعاليت خود را تا سقف ۱۳۰ ميليون دلار انجام داده بود و به اندازه ۷۰ ميليون دلار ديگر بايد به تعهداتش عمل کند در کل به اين قرارداد ۲۰۰ ميليون دلاري چيني‌ها تعيين تکليف شد و ۲۰۰ ميليون دلار باقي مانده در اختيار پيمانکاران ايراني قرار گرفت که در حال فعاليت هستند.
مدير عامل شرکت احداث، بهره‌برداري و نگهداري آزادراه تهران-شمال با بيان اين که فعاليت پيمانکاران چيني طي دو سال آينده به پايان مي‌رسد، گفت: براساس برنامه‌ريزي انجام شده قطعه يک اين آزادراه البته مشروط بر تأمين اعتبارات لازم تا پايان سال ۹۵ به اتمام مي‌رسد.
اعتمادي درباره نرخ عوارض قطعه چهار آزادراه تهران شمال گفت: نرخ‌هاي عوارضي مصوب براي قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال به شرکت ابلاغ شد و تعرفه عوارض مصوب ۵۰ هزار ريال براي سواري، ۱۰۰ هزار ريال براي وانت و ميني‌بوس٬ ۱۲۵ هزار ريال براي کاميونت٬ ۱۵۰ هزار ريال براي اتوبوس و کاميون دو محور٬ ۲۰۰ هزار ريال براي کاميون سه محور و ۲۵ هزار ريال براي تريلي است اما شرکت آزادراه تهران شمال کمتر از ارقام ياد شده از خودروها عوارض مي‌گيرد هم اکنون از خودروهاي سواري ۳ هزار تومان، وانت و ميني‌بوس ۶ هزار تومان و اتوبوس ۹ هزار تومان دريافت مي‌شود؛ البته به دليل اين که وزن کاميون‌ها بايد مجاز باشد تا زماني که باسکول در اين قطعه نصب نشود اجازه عبور کاميون‌ها در اين محور داده نمي‌شود.
مدير عامل شرکت احداث، بهره‌برداري و نگهداري آزادراه تهران-شمال با بيان اين که گزارش حسابرسي صورت‌هاي مالي آزادراه تهران شمال سال ۱۳۹۳ به وزارت راه و شهرسازي ارائه شده است، گفت: معاونت برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي چندين موضوع ديگر را از ما درخواست کرد که در حال پيگيري هستند.
اعتمادي گفت: «استقرار سامانه پرداخت عوارض و تردد شمار و اتصال آنلاين آن به سرور مرکز فاواي وزارت راه و شهرسازي»، «تجهيز و راه‌اندازي سيستم دريافت الکترونيکي عوارض حداقل براي دو خط (رفت‌وبرگشت)» و «تهيه و ارسال دستورالعمل نگهداري آزادراه با قابليت مميزي مستقل که به تأييد سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي رسيده باشد» نکاتي هستند که به شرکت آزادراه تهران ـ شمال ابلاغ شد و شرکت در حال پيگيري اجراي اين موارد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن