تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813427570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف ۵۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در کردکوی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کشف ۵۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در کردکوی خبرگزاری پانا:جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از شناسایی و کشف بیش از 50 کیلوگرم گوشت شکار از دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد ساعت 14:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،سرگرد محمدمهدی بداغی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این خصوص گفت: در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر فعالیت غیرمجاز چند شکارچی و شکار حیوانات حفاظت شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا تیمی ویژه از مأموران کلانتری این شهرستان با همکاری اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان کردکوی دو شکارچی غیرمجاز را که اقدام به شکار غیرمجاز می کردند را شناسایی کردند. سرگرد بداغی افزود: مأمورین پس از شناسایی دقیق محل سکونت شکارچیان و هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی از منزل آنها را اجرا کردند که در این عملیات، مأموران موفق شدند 50 کیلوگرم گوشت حیوانات که به صورت غیرمجاز شکار شده بود را کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: کشف 3 قبضه سلاح غیرمجاز نیز از دیگر موفقیت های مأموران در بازرسی از منزل متهمان بوده است. وی در پایان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مردم با پلیس گفت: همکاری و مساعدت های مردم در همه صحنه ها باعث موفقیت های پلیس و ناکامی اخلال گران و قاچاقچیان خواهد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن