تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819046516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت ۱۲۰دموکرات از جمع بندی هسته ای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حمایت ۱۲۰دموکرات از جمع بندی هسته ای ایران


بیش از ۱۲۰ حامی ثروتمند دموکرات ها، با ارسال نامه ای به رهبری این حزب در کنگره، حمایت خود را از جمع بندی هسته ای ایران اعلام کردند. این تازه ترین اقدام در کشمکش شدید در اعلام نظر به این توافق تاریخی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نشریه پلیتیکو با درج این خبر نوشت،  این نامه که از جمله امضا کنندگان آن می توان به نورمن لیر تهیه کننده هالیوود و چندین سفیر بازنشسته و اعضای بسیار متمول شبکه حامیان موسوم به ائتلاف دموکراسی اشاره کرد، به قانونگذاران هشدار می دهد که برهم زدن این معامله «ما را به مسیر منتهی به ایران مسلح به سلاح هسته ای، یا یک عملیات نظامی پر هزینه دیگر،‌یا هر دو  بر می گرداند.»  

این نامه دوشنبه(دیروز) که امضای 121 نفر را با خود دارد، از اعضای کنگره می خواهد زمانی که ارزیابی می کنند به نفع این معامله رای بدهند یا نه، نظر بسیاری از کارشناسان منع تولید و تکثیر تسلیحات هسته ای را نیز که از این معامله حمایت می کنند، در نظر بیاورند.

کنگره تحت رهبری جمهوریخواهان شصت روز فرصت دارد معامله ای را که به شکل بین المللی درباره آن مذاکره شده است، بازبینی کند.

هر دو حزب به شدت روی تعداد قانونگذاران دموکراتی حساب می کنند که بسیاری از آنها موکلان و حامیان یهودی قوی دارند و هنوز تصمیم خود را برای اینکه در کدام سمت این کشمکش قرار بگیرند، نگرفته اند.
 
این نامه را گروه جی استریت که یک سازمان یهودی متمایل به چپ است و شورای جهان قابل سکونت که یک گروه متمرکز بر منع تولید و تکثیر تسلیحات هسته ای است، هدایت کرده اند.

این نامه خطاب به هشت عضو رهبری حزب دموکرات مجلس نمایندگان و سنا از جمله سناتر چارلز شومر، است.

شومر دموکرات نیویورک است که اکنون تحت فشار شدید سازمان های محافظه کار طرفدار اسرائیل قرار دارد که مصمم هستند این توافق را از بین ببرند.
 


سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن