تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799046988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامیان: هرگز جای کفاشیان را نمی‌گیرم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اسلامیان: هرگز جای کفاشیان را نمی‌گیرم




نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال بعد از حدود ٨ ماه حضور در فدراسیون به فردی قابل اعتنا برای جامعه فوتبال تبدیل شده است.





روزنامه شهروند: نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال بعد از حدود ٨ ماه حضور در فدراسیون به فردی قابل اعتنا برای جامعه فوتبال تبدیل شده است. این درحالی است که برخی اهالی فوتبال همچنان از او به‌عنوان گزینه نخست برای جانشینی علی کفاشیان در انتخابات آتی فدراسیون نام می برند. وی‌ معتقد است با شرایط فعلی که حق فوتبال داده نمی‌شود بهتر از این نمی‌توان کار کرد و هر کسی هم جای کفاشیان باشد،‌ با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو خواهد بود.

 ‌ کفاشیان اعلام کرد که ماجرای حق پخش حل شده اما به نظر می‌رسد که توافق بر سر موضوع دیگری است. ماجرا چیست؟

بله،‌ همین‌طور است. همان‌طور که سرافراز، رئیس صداوسیما مصاحبه کرده و گفته این تفاهم‌نامه‌ای که اعلام شده بر سر حق پخش نیست و همچنان دست فدراسیون از این بابت خالی است. این تفاهمنامه فقط برای سیستم IP TV‌ است که از محل درآمدهای این سیستم به فدراسیون نیز مبلغی می‌رسد.

 ‌ حالا با این شرایط چه راهکاری برای دریافت حق پخش دارید؟

حیات فوتبال در تمام دنیا به پرداخت حق‌ پخش است. یا تمام دنیا دراین‌باره اشتباه می‌کنند یا این‌که ما راهمان را اشتباه رفته‌ایم. کشورهای عربی هم اکنون ٨٠ تا ١٢٠‌میلیون دلار از حق پخش به باشگاه‌های خود پرداخت می‌کنند و این اعداد و ارقام در تمام دنیا عرف است. حتی کارشناسان ایتالیایی که به ایران آمده‌اند،‌ مبلغ هنگفتی را برای حق پخش خود اعلام کرده‌اند. در تمام دنیا ٦٥‌درصد درآمد باشگاه‌ها براساس حق پخش تلویزیونی است و این روالی است که رقبای ما در آسیا ازجمله ژاپن و کره‌جنوبی و... آن را در پیش گرفته‌اند. جالب اینجاست که درآخر هم برای پرداخت هر پولی منت سر فوتبال می‌گذارند که نمی‌تواند خودش را اداره کند.

 ‌ شما چه مبلغی را برای حق پخش تلویزیونی فوتبال عادلانه می‌دانید؟

در مقایسه با کشورهای همسایه که هم جمعیت کمتری از ما دارند و هم فوتبالشان در سطح پایین‌تری است،‌ به نظرم حق پخش فوتبال ایران باید بین ١٢٠ تا ١٥٠‌میلیون دلار باشد که تقریبا بیش از ٤٠٠‌میلیارد تومان است. این مبالغ که الان مطرح می‌شود و می‌گویند ٢٠ تا ٢٥‌میلیارد به هیچ درد فوتبال نمی‌خورد. واقعیتش این است که حق فوتبال ایران را نمی‌دهند و با این وضع هر کسی هم سر کار بیاید،‌ نمی‌تواند کار کند. هر زمان توانستند حق فوتبال را بدهند،‌ این حق را هم دارند که فوتبال ما را با کشورهای دیگر مقایسه کنند.

 ‌ اما رئیس صداوسیما رسما اعلام کرده ما پولی به فدراسیون بابت حق پخش نمی‌دهیم!

سرافراز نگفته نمی‌دهیم،‌ بلکه گفته پولی نداریم که بدهیم. حرفش درست است چون این موضوع ملی است و فقط بین ورزش و صداوسیما نیست. ما می‌خواهیم یک مدل جدید را ابداع کنیم چون فوتبال دنیا ١٠٠‌سال است که این مسیر را رفته و ما نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. وقتی ٤٠‌میلیون نفر یک بازی فوتبال را می‌بینند و برنامه نود میلیون‌ها نفر بیننده دارد، چرا نباید فوتبال درآمد داشته باشد؟ این مبالغ در برابر بودجه کشور زیاد نیست اما می‌تواند تکلیف فوتبال را مشخص کند. از دولت و مجلس می‌خواهم که به این موضوع ورود کنند.

 ‌  به نظر شما ماجرای حق پخش روی عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس هم تاثیرگذار بود؟

قطعا همین‌طور است. اگر حق پخش واقعی را به فوتبال بدهند، پرسپولیس و استقلال با قیمت ٥٠٠‌میلیارد هم ٢٠ مشتری پروپاقرص خواهند داشت و برای آن صف می‌ایستند. مشکل اصلی در واگذاری ٢ باشگاه نیز همین است و دیدید که به نتیجه هم نرسید. ما دست به سینه نشسته‌ایم و در انتظار هستیم تا یک نفر بیاید این ٢ باشگاه را بخرد!

 ‌ از این بحث که بگذریم،‌ کی‌روش مثل دفعات قبلی به مرخصی رفته و بحث حضورش در تیم‌های دیگر به گوش می‌رسد...

این بحث‌ها شایعه است و برای فدراسیون اصلا جذاب نیست. کی‌روش قرار بود طبق برنامه به ایران بیاید اما اتفاقی برایش رخ داد که به خاطر همین کفاشیان به او اجازه داد تا چند هفته‌ دیرتر به تهران برسد.

 ‌ ‌ گفته می‌شود بندی در قرارداد او وجود دارد که می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند و به تیم دیگری برود. این موضوع واقعیت دارد؟

من فکر نمی‌کنم چنین بندی در قرارداد او وجود داشته باشد. کی‌روش در سخت‌ترین شرایط و در ٤ سالی که ما تحریم بودیم،‌ در ایران ماند و بارها نیز علیه تحریم‌های ایران در میادین بین‌المللی صحبت کرد.‌ دور از جوانمردی است که درباره‌اش اینطور حرف بزنیم. در ضمن نتایجش هم خوب بوده و باید از او حمایت کنیم. در غیر این ‌صورت ما هم پول می‌دهیم و هم نتیجه نمی‌گیریم.

 ‌  اخیرا اعلام شد که پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران از فیفا آزاد می‌شود. با رسیدن این مبالغ مشکلات مالی فدراسیون حل می‌شود؟

این کارها در دست اقدام است و به‌زودی این پول به ‌دست فدراسیون می‌رسد اما مبلغ در اندازه‌ای نیست که بخواهیم بگوییم پولدار می‌شویم. ما هیچ‌وقت بی‌پولی را به پول‌های بلوکه‌شده فوتبال ایران ربط ندادیم که حالا با رسیدن آنها بگوییم همه مشکلات حل شد.

 ‌ به عنوان سوال‌ آخر، انتخابات فدراسیون فوتبال نیز نزدیک است. هنوز هم از شما به‌عنوان کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون نام برده می‌شود...

باور کنید من اصلا به ریاست فدراسیون فوتبال فکر نمی‌کنم. من با درخواست کفاشیان به فوتبال آمدم و حالا برایم خوب نیست که بروم و جای او را بگیرم. الان هم سمتم در فدراسیون طوری است که می‌توانم به کارهای دیگرم هم برسم وگرنه شاید این سمت را هم قبول نمی‌کردم.






تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن