تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813591368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شكار «گربه» با شليك پليس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شكار «گربه» با شليك پليس
سوداگر مرگ دره فرحزاد معروف به «گربه» در تعقيب و گريز با مأموران پليس پايتخت كشته شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21 و 30 دقيقه شامگاه يك‌شنبه، 11 مردادماه مأموران كلانتري 163 ولنجك مرگ مشكوك مرد جواني را به قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل پايتخت اعلام كردند. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شد. تيم جنايي در نخستين تحقيقات با جسد خونين مردي حدوداً30 ساله ميان انبوهي زباله مواجه شدند كه با شليك گلوله به پهلوي راستش فوت شده بود. تحقيقات نشان داد مرد فوت شده، از موادفروشان و معروف به «گربه» است. كارآگاهان در بررسي‌ها، مقداري مواد مخدر از جيب‌هاي مقتول كشف كردند. همچنين يك ترازوي ديجيتالي مخصوص وزن كردن مواد مخدر نزديك جسد كشف شد. مردي كه حادثه را به پليس گزارش داده بود، گفت: در حال عبور بودم كه صداي ضعيفي به گوشم رسيد. وقتي برگشتم ميان زباله‌ها اين مرد را ديدم كه درخواست كمك داشت. من به سرعت با 110 تماس گرفتم اما زماني كه مأموران به محل رسيدند، اين مرد فوت شده بود.
تحقيقات ميداني نشان داد مأموران كلانتري چند ساعت قبل، هنگام گشت‌زني در محدوده استحفاظي به خودروي مقتول كه همراه مرد ديگري در حال رانندگي بوده، مظنون مي‌شوند و فرمان ايست مي‌دهند اما با فرار گربه عمليات تعقيب و گريز مأموران پليس شروع مي‌شود. مأموران پليس سپس با به كار‌گيري قانون استفاده از سلاح اقدام به شليك مي‌كنند كه يكي از گلوله‌ها به راننده اصابت و او را زخمي مي‌كند. همچنين تيم جنايي دريافتند مرد زخمي بعد از تيراندازي، سرنشين خودرو را پياده كرده و به فرار خود ادامه مي‌دهد. مأموران همزمان با گشت‌زني، خودروي رها شده را در يكي از خيابان‌هاي اطراف كشف مي‌كنند.
يكي از مأموران گشت كلانتري گفت: ساعت 18 عصر در حال گشت‌زني بوديم كه به پرايدي با دو سرنشين مشكوك شديم. وقتي براي تحقيق به پرايد نزديك شديم، راننده پايش را روي پدال گاز فشار داد و از محل دور شد. هنگام تعقيب و گريز چندين بار به راننده اخطار داديم و خواستيم خودرو را متوقف كند اما فايده‌اي نداشت و راننده سرعت خودرو را بيشتر مي‌كرد و با حركات خطرناك قصد داشت ما را از تعقيب و گريز منصرف كند تا اينكه ابتدا دو تير هوايي شليك كرديم و آخرين اخطار را داديم اما وقتي او خودرو را نگه نداشت يك تير به طرف خودرو شليك كرديم كه بعد از اين راننده مرد سرنشين را از خودرو پياده كرد و بعد دوباره با خودرو فرار كرد. ما بلافاصله مرد سرنشين را دستگير كرديم و دوباره به تعقيب خودرو پرداختيم اما او را در كوچه و خيابان‌ها گم كرديم. وي ادامه داد: مرد دستگير شده در بازجويي‌ها گفت كه راننده معروف به «گربه» از سوداگران مرگ است. او مدعي شد در حال خريد مواد از «گربه» بوده كه مأموران پليس را ديده و فرار كرده‌اند.
بعد از آن بود كه با چندين تيم جست‌وجو را آغاز كرديم تا اينكه ساعتي بعد خودروي وي را كه در يكي از خيابان‌هاي اطراف رها شده بود، كشف كرديم. در بررسي‌ خودروي پرايد آثار تير و لكه‌هاي خون روي صندلي مشاهده شد كه نشان مي‌داد تير شليك شده به راننده اصابت و او را زخمي كرده است.
پس از اين، جست‌وجو براي يافتن مرد زخمي را ادامه داديم تا اينكه از طريق تماس شهروندي، جسد را كشف كرديم.
در پايان، جسد مرد فوت شده براي انجام آزمايشات لازم به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي كارآگاهان پليس آگاهي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن