تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرایش شدید سربازان صهیونیستی به مواد مخدر خطرناک


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سربازان معتاد اسرائیلی گرایش شدید سربازان صهیونیستی به مواد مخدر خطرناک

رسانه های فلسطینی منتشر کردند؛
گرایش شدید سربازان صهیونیستی به مواد مخدر خطرناک
ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست برای فرار از واقعیت‌های سخت و برای به دست آوردن لحظه‌ای سرخوش، مواد مخدر خطرناک استعمال می‌کنند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از العالم، نظامیان صهیونیست برای به فراموشی سپردن حوادث جنگ اخیر غزه به استعمال مواد مخدر خطرناک روی آورده‌اند.  ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست اعتراف کردند که برای به فراموشی سپردن آنچه در جنگ اخیر غزه بر سرشان آمده است، به استعمال مواد مخدر خطرناک روی آورده‌اند. به گزارش رسانه‌های فلسطینی ، در گزارشی که بخش نظامی کانال دوی رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرده، آمده است که ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست برای فرار از واقعیت‌های سخت و برای به دست آوردن لحظه‌ای سرخوش، مواد مخدر خطرناک استعمال می‌کنند.     در همین رابطه یکی از نظامیان صهیونیست گفت: به دلیل صحنه‌هایی که در جنگ با آن مواجه شده بودیم، شرایط روحی بسیار سختی را تجربه می‌کردیم، به خاطر همین برای چندین ساعت از غزه خارج شدیم و ماده مخدر "نایس گای" استعمال کردیم. براساس این گزارش ، بعد از جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه که در تابستان سال گذشته به وقوع پیوست، نظامیان صهیونیست هر روز از چنین مواد مخدرهایی استفاده می‌کنند و این امر تنها راه برای فرار از آنچه بر سرشان آمده، است.     در تجاوز 51 روزه رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان گذشته بیش از 2 هزار فلسطینی شهید و 8 هزار نفر نیز زخمی شدند. این در حالی است که در جریان این جنگ بیش از 100 صهیونیست به هلاکت رسیدند.
    310



۱۲/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن