تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران نبايد بازار مصرف کشورهاي ديگر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱ب.ظ)
ايران نبايد بازار مصرف کشورهاي ديگر شود موج - ايران نبايد بازار مصرف کشورهاي ديگر شود و شرکت‌هاي خارجي براي ارتقاي سطح همکاري با ايران بايد فناوري‌هاي روزآمد خود را به داخل انتقال دهند؛ زيرا سرمايه کشور نبايد صرف کالاهاي مصرفي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم جعفري، عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، در خصوص تمايل دولت براي اجراي برنامه مشارکت با شرکت‌هاي خارجي براي توليد کالا نه تبديل‌ شدن به بازار مصرف آن‌ها گفت: با برنامه‌ريزي و اراده براي انجام آن، اين امر محقق مي‌شود زيرا هم اکنون ما از منابع موجود به‌ خوبي استفاده نمي‌کنيم.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين‌ که بنيه علمي کشور مطلوب است، افزود: بايد همکاري با شرکت‌هاي خارجي براي انتقال فناوري و توسعه دانش در داخل کشور جزئي از اهداف باشد.
وي با بيان اين‌ که سرمايه کشور نبايد صرف بازار مصرف شود، گفت: سرمايه‌گذاري‌ها بايد ماندگار و خلق‌کننده ثروت باشد بنابراين ضروري است از حرکت به سمت بازار مصرف پرهيز شود.
اين نماينده مجلس نهم، انتقال فناوري در زمينه کشاورزي، راديو داروها، صنعت (در بخش‌هاي مختلف آن) و ساير حوزه‌هاي فناوري را ابعاد اصلي ارتقا سطح مناسبات با شرکت‌هاي خارجي دانست.
وي با بيان اين‌ که اصل سياست همکاري با شرکت‌هاي خارجي به‌ منظور توليد و صادرات محصول نهايي درست است، افزود: برنامه‌ريزي و اراده براي انجام درست آن رکن تحقق اين موضوع است.
عضو هيأت‌ رئيسه کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در خصوص اين موضع مسوولان که پس از برچيده شدن تحريم‌ها، همچنان سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي با جديت دنبال مي‌شود، گفت: خواست عمومي و فرمايش رهبر معظم انقلاب همين است که واکنش مثبت دولت نيز قابل قدرداني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن