تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین دستاورد دولت پس از موضوع هسته ای نهادینه کردن حقوق شهروندی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با پانا: دومین دستاورد دولت پس از موضوع هسته ای نهادینه کردن حقوق شهروندی باشد خبرگزاری پانا: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: پس از حل پرونده هسته ای و بازکردن گره های اقتصادی، استیفای حقوق شهروندی و اجرای صحیح قانون اساسی نیز باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد ساعت 12:21

خبرگزاری پانا+جوادی حصار+حقوق شهروندی

محمدصادق جوادی حصار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب افزود: توجه به سخنان شب گذشته رئیس جمهور نشان می دهد، دولت اولویت بندی های واقع بینانه ای درباره موضوعات کشور دارد و در مصاحبه آقای روحانی به ترتیب بر این اولویت ها تاکید شد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: بحران هسته ای هنوز به طور کامل حل و فصل نشده و طبیعی است که رئیس جمهور بیش از هر موضوع دیگری به آن بپردازد. از سوی دیگر اجرای برجام و در نتیجه گره گشایی از مسائل اقتصادی کشور نیز اولویت دیگر دولت است.
جوادی حصار تصریح کرد: طراحی تحریم ها به گونه ای بوده که اقتصاد کشور را فلج کند و حالا با لغو آن ها می توان برای اقتصاد برنامه ریزی مناسب داشت. اما در عین حال دولت باید مسائل مربوط به حقوق شهروندی را نیز در دستور کار خود قرار بدهد.
وی افزود: هر شهروند ایرانی فارغ از این که در کدام نقطه ای این کشور به دنیا آمده باشد، از حقوقی مساوی با دیگران برخوردار است و هر حقوقی که خواص جامعه از آن بهره مند هستند، شامل عوام هم می شود و دولت باید با ارائه لوایح و افزایش تعامل با دستگاه های موازی مانند قوه قضاییه یا مجلس به تصویب و اجرای این لوایح کمک کند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: دولت باید خود را ملزم به پاسخگویی به مردم کند و اگر بتواند چنین اقدامی را انجام دهد، نتیجه بدست آمده به اندازه حل مناقشه هسته ای بااهمیت خواهد بود.
جوادی حصار درباره مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خویش نیز گفت: برخی نظارت ها از جمله نظارت استصوابی باید روزآمد و بی طرفانه شوند و این نیاز وجود دارد که معاون حقوقی رئیس جمهور نسبت به این موضوع اقدام ویژه کند، تا به مرور شاهد باشیم هر شهروندی از هر نقطه ای از کشور می تواند برای رسیدن به منصبی خاص تلاش کند، بدون آن که سلیقه های سیاسی او را از این کار منع کند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن