تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق های هسته ای پیش و پس از توافق از جنبه های حقوقی به صورت دقیق بررسی شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون رییس جمهوری: توافق های هسته ای پیش و پس از توافق از جنبه های حقوقی به صورت دقیق بررسی شده اند ارومیه - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: توافق های هسته ای لوزان و وین پیش و پس از توافق از جنبه های حقوقی به صورت دقیق بررسی شده اند.


الهام امین زاده روز شنبه در جمع اساتید رشته حقوق دانشگاههای آذربایجان غربی از توجه ویژه بخش حقوقی دولت به توافقنامه های لوزان و وین خبر داد و افزود: حدود 40 حقوق دان بین الملل پیش از توافقنامه لوزان و وین در دو جلسه طولانی پیشنهادهایی را در این خصوص به تیم مذاکره کننده ارائه کردند و پس از توافق نیز بررسی"برجام" در دستور کار این معاونت با همراهی حقوقدانان قرار دارد.
وی عدم توجه به بخش حقوقی را عامل مهم فساد در کشور عنوان کرد و ادامه داد: نباید از این بخش در کشور غافل باشیم و بخش حقوقی باید در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مدیریتی در کشور حضور فعالی داشته باشد و نباید اجازه دهیم جایگاه این بخش تنزل یابد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر نگاه خوبی به وکلا در جامعه وجود ندارد و این نگاه باید اصلاح شود.
وی اظهار کرد: ما به دنبال طرحی هستیم که وکیل خانواده را در کشور ترویج کنیم ولی این امر نیازمند پشتوانه های مالی در خانواده ها و پوشش بیمه ای گسترده وکالت است که این امر در حال حاضر وجود ندارد.
معاون حقوقی رییس جمهوری به جایگاه قابل توجه این معاونت در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: در دولت یازدهم، در تمام طرح ها معاونت حقوقی نظر می دهد و در اکثر موارد، دولت به پیشنهادات این معاونت تمکین می کند.
امین زاده گفت: به همین دلیل است که مغایرت مصوبات دولت با قانون از 14 درصد در دولت گذشته به حدود 2 درصد رسیده است.
وی در بخش دیگری با انتقاد از تغییرات اساسی و گسترده در لوایح ارائه شده از سوی دولت در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم بتوانیم این روند را بهبود ببخشیم.
اساتید رشته حقوق حاضر در این جلسه به بیان پیشنهادات خود در راستای ارتقای جایگاه این رشته در بخش های مختلف در استان و کشور پرداختند.
در این نشست، اساتید رشته حقوق دانشگاههای ارومیه، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی استان حضور داشتند.
8137/2093



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن