تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غروی: لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان هنوز تکمیل نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: غروی: لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان هنوز تکمیل نشده است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تکمیل لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان و مشخص شدن سرلیست، گفت: چنین چیزی نیست، البته ممکن است در کمیته تصمیمی گرفته باشند اما تا در جامعه تصویب نشود رأی جامعه مدرسین نخواهد بود.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،‌ درباره اخباری مربوط به تکمیل لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان و مشخص شدن سرلیست، اظهار داشت: چنین چیزی نیست، البته ممکن است در کمیته تصمیمی گرفته باشند اما تا در جامعه تصویب نشود رأی جامعه مدرسین نخواهد بود. غروی درباره لیست مشترک جامعتین برای انتخابات خبرگان تصریح کرد: جامعه روحانیت کارهای مربوط به خود و جامعه مدرسین نیز کارهای مربوط به خودش را دنبال می‌کند. عضو جامعه مدرسین در عین حال تاکید کرد: اگر احیاناً اختلافی هم وجود داشته باشد، باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود که البته تاکنون برگزار نشده است.  جامعتین در نشستی مشترک، بررسی مصادیق برای انتخابات خبرگان را آغاز و بر مبنای «منشور اصولگرایی» شروع به انتخاب لیست مشترک کرده بود. همچنین قرار بود جامعه روحانیت و جامعه مدرسین پیشنهادات خود را جداگانه تهیه کرده و در کمیته مشترک براى توافق گفت‌وگو کنند تا به لیست مشترک دست یابند.


منبع: فارس


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن