تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799588548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهرست ممنوعيت خريد کالاهاي خارجي داراي مشابه توليد داخلي بازنگري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
نشست هيات دولت به رياست رئيس جمهوري؛ فهرست ممنوعيت خريد کالاهاي خارجي داراي مشابه توليد داخلي بازنگري شد موج- هيات وزيران عصر يکشنبه در نشستي به رياست روحاني، فهرست تصويب نامه موضوع ممنوعيت خريد کالاهاي خارجي داراي مشابه توليد داخلي توسط دستگاه‌هاي دولتي را که در ارديبهشت 1393 به تصويب دولت رسيده بود، با هدف تقويت و حمايت توليد داخلي بازنگري کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، طبق اين بازنگري، خريد کالاهايي از قبيل انواع پارچه اعم از فاستوني، پشمي، پنبه اي،حوله اي، کشباف، پرده اي و برزنت و نيز انواع نخ از الياف طبيعي و مصنوعي، انواع منسوج بي بافت و انواع مبدل‌هاي حرارتي (پوسته لوله اي–صفحه اي) مشمول اين ممنوعيت قرار گرفت.
اعضاي دولت همچنين تصويب نامه موضوع صدور رواديد فرودگاهي و راه اندازي شبکه رواديد الکترونيک را اصلاح کردند.
براساس اصلاح تصويب نامه ياد شده، وزارت امور خارجه موظف است در مدت يک سال با همکاري وزارتخانه‏ هاي اطلاعات، کشور و ارتباطات و فناوري اطلاعات، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و نيروي انتظامي نسبت به راه‏اندازي درگاه(پورتال)جامع ثبت تقاضا و صدور رواديد الکترونيک (E-Visa) اقدام کند.
همچنين به منظور بهبود خدمات رساني و حمايت از بيماران خاص، دولت با معافيت پرداخت ماليات و عوارض ناشي از واردات 200 دستگاه «دياليز مدل JMS» و يک دستگاه اتو آنالايزر ساخت کمپاني زيمنس «SIEMENS» توسط بنياد امور بيماري‌هاي خاص براي اهدا به مراکز درماني خاص، متعلق به دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي موافقت کرد.
با تصويب دولت، سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور موظف است نسبت به اختصاص سهم اعتبارات مربوط به شهريه دانشجويان گروه‌هاي علوم پزشکي دانشگاه آزاد اسلامي و ساير مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي به صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و نيز نسبت به تسهيم و ابلاغ تسهيلات مربوط براساس اطلاعات استخراج شده از سامانه اطلاعاتي مشترک وزارتخانه‌هاي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اقدام کند.
هيات وزيران در ادامه بررسي تعداد ديگري از آيين نامه‌هاي اجرايي قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي کشور، دستگاه‌هاي اجرايي را مکلف کرد اطلاعات مورد درخواست وزارت امور اقتصادي و دارايي را بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي اجرايي موضوع اين آئين نامه ارائه کند؛ وزارت موظف است در مدت 6ماه پس از لازم الاجرا شدن قانون، «جدول بدهي‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌هاي دولتي» را در طبقات اشخاص تهيه و ارائه کند.
همچنين با تصويب آيين نامه ديگر ماده اي از قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي کشور، دولت مجاز است به منظور ايجاد زمينه‌هاي مشارکت بخش‌هاي دولتي و غيردولتي و نظام بانکي در تأمين منابع مالي فعاليت‌هاي پژوهشي و فناوري، به ويژه پژوهش‌ها و فناوري‌هاي کاربردي – توسعه اي، در تأسيس صندوق‌ها مشارکت کند. ميزان سرمايه گذاري دولت در هر صندوق نيز حداکثر معادل 49 درصد سرمايه آن صندوق خواهد بود.
«اساسنامه نمونه صندوق‌هاي پژوهش و فناوري غيردولتي» موضوع آيين نامه يکي ديگر از مواد قانون ياد شده بود که به تصويب هيات وزيران رسيد.
به موجب آيين نامه ديگري از قانون رفع موانع توليد رقابت پذير که به تصويب هيات وزيران رسيد، طرح پيشنهادي مربوط به پژوهش‌هاي کاربردي که از طريق انعقاد قرارداد با مراکز علمي به منظور شناسايي و حل مشکلات و مسائل مرتبط با فعاليت معادن و ارتقاي بهره وري، فناوري، بهينه سازي مصرف انرژي و يا توليد علم در حوزه معدن و فراوري مواد معدني صورت مي‌گيرد، بايد کاربردي، داراي نوآوري يا ناظر به حل مشکلات معدن مربوط بوده و امکان بومي سازي و تجاري سازي نتايج آن ميسر باشد و مدت زمان اجراي طرح طبق قرارداد و حداکثر 2 سال خواهد بود. مراکز علمي طرف قرارداد با متقاضي بايد داراي مجوز قانوني بوده و موضوع طرح با زمينه تخصصي فعاليت آن‌ها مرتبط باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن