تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تقابل اصلاح‌طلبان با دولت اعتدال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: احتمال تقابل اصلاح‌طلبان با دولت اعتدال
يك كارشناس مسائل سياسي گفت: اصلاح‌طلبان از ابتدا نسبت به روحاني موضع مطالبه‌گرانه داشته‌اند و به همين خاطر هيچ‌گاه تخم‌مرغ‌هاي خود را در سبد روحاني نگذاشته‌اند، بنابراين ممكن است در صورت برآورده نشدن اين مطالبات راديكال آنها در موضع تقابل با دولت قرار بگيرند.
حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به طرح مطالبات راديكال از جمله رفع حصر توسط برخي اصلاح‌طلبان در دوران پساتوافق اظهار داشت: آنچه در بحث توافق به دست آمده نه شق‌القمر و نه شكست و مشكل است و از اين رو بايد روال طبيعي خود را طي كند.
اين كارشناس مسائل سياسي با تأكيد بر اينكه اگر چيزي به دست آورده‌ايم اين موضوع مرهون آرمان‌گرايي و مقاومت ملت ايران بوده است، خاطرنشان كرد: ما اگر 10 تن اورانيوم 5/3 درصد و 19هزار سانتريفيوژ نداشتيم دولت مي‌خواست بر سر چه چيزي چانه بزند، از اين رو اين توافق ناشي از مقاومت مردم و تلاش دولت‌هاي گذشته است. وي با بيان اينكه مذاكرات از اين دولت شروع نشده بلكه از زمان دولت‌هاي گذشته آغاز شده و امروز به نتيجه رسيده است، افزود: اگر در اين عرصه دستاوردي داشته‌ايم، اصلاح‌طلبان آن را به دست نياورده‌اند كه حالا بخواهند سهم‌خواهي كنند.
ذوالنور تصريح كرد: با اين وجود برخي افراد فرصت‌طلب كه منافع ملي براي آنها مهم نيست و مطالبات جناحي را دنبال مي‌كنند، سعي دارند از هر فرصتي به نفع جريان خود استفاده كنند. لذا اصلاح‌طلبان كه در گذشته موضوع رفع حصر و اعتراض به كار شوراي نگهبان را مطرح كرده‌اند، امروز نيز در همين آرزو هستند. اين كارشناس مسائل سياسي در همين زمينه تأكيد كرد: توافق بايد مباني امنيت ملي كشورمان را تقويت و تأمين كند نه اينكه پاسخگوي مطالبات راديكال و جناحي جريان اصلاح‌طلب باشد.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن