تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814849350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه تلفنی 135 تعزیرات راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سامانه تلفنی 135 تعزیرات راه اندازی می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سامانه تلفنی 135 برای تسهیل دسترسی مردم به این سازمان با هماهنگی وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات راه اندازی می شود.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، علیرضا جمشیدی روز یکشنبه در آیین معارفه سه معاون سازمان تعزیرات حکومتی، به اهمیت این سازمان از دو حیث خدمت رسانی مستقیم به مردم و تحقق عدالت اشاره کرد.
وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی به مردم خدمت رسانی مستقیم می کند و آنجایی که مردم طرف ما هستند، این امر بسیار لذتبخش است و در عرصه تحقق عدالت نیز فعال و بدنبال احقاق حقوق هستیم، بنابراین باید با این دیدگاه وارد میدان شویم.
جمشیدی به گذشت حدود 100 روز از انتصابش به عنوان رییس سازمان تعزیرات اشاره کرد و گفت: در این مدت 12 کمیته تحولی راه اندازی شده و یکی از این کمیته ها شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات است که براساس آن قصد داریم ساماندهی بمنظور الکترونیکی کردن اقدامات در تعزیرات ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: در کنار این بحث چند اقدام نیز داشته ایم که از آن جمله ایجاد سامانه تلفن 135 بمنظور دسترسی آسان مردم به تعزیرات بوده که در این حوزه وزیر دادگستری با وزیر مخابرات به تفاهمات خوبی رسیدند و در آینده این سامانه به مرحله اجرا می رسد.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی، دیگر کمیته تشکیل شده را شورای آموزش و پژوهش عنوان کرد و ادامه داد: انتظار ما در سازمان تعزیرات فراتر از نظام قضایی است، چون در قوه قضاییه اتقان آرا مد نظر قرار دارد اما در اینجا آرای ما باید بصورت مطالعه موردی تدریس و به دانشگاه ها برای بررسی ارائه شود.
وی همچنین از تدوین نظام جامع آموزشی سازمان تعزیرات خبر داد و افزود: در بخش آموزش باید نیازسنجی ها به دقت انجام شود و نظام ارزشیابی جدیدی حاکم باشد.
جمشیدی درخصوص موضوع اصلاحات فرایند های داخل این سازمان گفت: باید ساختارهای تعزیرات اصلاح و ارتقا یابد و بصورت دقیق اجرا شود.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر انضباط بخشی مسایل مالی خاطرنشان کرد: کمترین تخلفات در تعزیرات حکومتی برای ما قابل قبول نیست. بطور قطع در این حوزه نیازمند اقدامات بسیاری هستیم و در این راستا تدوین دستورالعمل های مختلفی آغاز شده و سعی داریم تمام فرآیندها را شفاف کنیم و برای این کار نرم افزارهای مناسب در حال طراحی است.
وی با اشاره به بحث ارزشیابی عملکرد در تعزیرات گفت: درجه بندی استانها را در دستور کار داریم تا استانها در یک نظام درجه بندی مناسب و دقیق با هم مقایسه شوند و براین اساس اگر سلامت و کارایی یک شعبه پایین بیاید کل استان ضرر می کند.
جمشیدی با بیان اینکه نگاه ما در سازمان تعزیرات حکومتی درگیری با صنوف نیست، افزود: وقتی حاکمیت خود را با مردم درگیر کند مطلوب نیست. روند مطلوب، پیشگیری است به همین خاطر با موافقت وزیر دادگستری، اداره کل و یا معاونت پیشگیری در سازمان تعزیرات ایجاد می شود.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه معاونت جدیدی به نام معاونت اجرایی در این سازمان تشکیل شده، گفت: این معاونت، پیگیری موضوعات مربوط به قاچاق کالا و تخلفات اصناف و حوزه های بهداشت و درمان را برعهده دارد.
براساس این گزارش، در این مراسم مجید سجادپناه، غلامرضا حیدری و ایرج صدر حسینی به ترتیب به عنوان معاونین طرح و برنامه، توسعه مدیریت و منابع و همچنین معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی کشور معرفی شدند و از زحمات رضا ملکی، علی جمشیدی و حاجی پاشا به ترتیب معاونان سابق حقوقی، توسعه مدیریت و منابع و طرح و برنامه با حضور وزیر دادگستری قدردانی شد.
اجتمام(3) ** 9317 ** 1071



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن