تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799125571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان سرویس مدارس آموزش های حرفه ای می بینند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری رانندگان سرویس مدارس آموزش های حرفه ای می بینند ساری - ایرنا - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت : رانندگان سرویس مدارس تحت آموزش های حرفه ای قرار می گیرند.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری درجلسه ساماندهی سرویس مدارس ساری فضل الله نژاد افزود : با برگزاری آموزش ، رانندگان با آیین نامه مقررات سرویس مدارس آشنا و آگاه می شوند و هرگونه تخلف جرم محسوب شده و قرارداد با راننده مذکور فسخ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ تخلفی گزارش نشده است ،تصریح نمود : دریافت هر گونه وجهی تحت هر عنوان، خارج از آن چه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تعیین شده از سوی رانندگان سرویس مدارس ممنوع است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری در ادامه افزود : این سازمان نسبت به تامین خودروهای مورد درخواست مدارس با حساسیت برخورد نموده و رانندگانی که به این منظور اعلام آمادگی می کنند ، تحت آموزش های حرفه ای قرار گرفته و صلاحیت فردی این رانندگان و کیفیت فنی خودروی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار داشت : در سال گذشته بیش از 700 دستگاه شامل 300 دستگاه تاکسی و 400 دستگاه دستگاه خودروی ون با آموزش و پرورش در سرویس مدارس همکاری نمودند .
براساس این گزارش نماینده پلیس راهنمایی ورانندگی در این جلسه با بیان اینکه سرویس های مدارس توسط پلیس کنترل می شوند عنوان کرد: پلیس حتما با سرویس های غیرمجاز مدارس برخورد می کند، نقص فنی، عدم صلاحیت راننده، نداشتن برچسب، سوار کردن بیش از حد مجاز دانش آموز، نداشتن معاینه فنی و ... از جمله مواردی هستند که پلیس حتما برابر وظایف خود با آن برخورد خواهد کرد.
لازم بذکر است شهرستان ساری در ظرفیت حمل و نقل از 3 هزار دستگاه ون و تاکسی در سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری و بیش از 9 هزار دستگاه تاکسی تلفنی تمام وقت و نیمه وقت برخوردار است .
سید عباس حسینی معاون فرماندار ساری در این جلسه گفت : بی توجهی و سهل انگاری درنظارت بر سرویس مدارس باعث بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می گردد .
معاون سیاسی فرماندار تاکید کرد : آموزش و پرورش موظف به برگزاری جلسات مختلفی با خانواده ها و رانندگان در جهت آشنایی احقاق حق و حقوق خود شان در انجام وظایف براساس قانون ،می باشند .
وی برافزایش کیفی خدمات سرویس های مدارس تاکید کرد و گفت: هیچ سرویسی حق ندارد خارج از ظرفیت تعریف شده برای خودرو، دانش آموز سوار کند و این اقدام تخلف و بی احترامی به شخصیت دانش آموز است.
حسینی درباره ویژگی های یک راننده مجاز برای سرویس مدرسه متذکر شد : این افراد باید گواهی سلامت جسمی و روحی خود را از مراکز ذی صلاح دریافت کرده و در سوابق شان پیشینه کیفری وجود نداشته باشد.
حسینی نقش خانواده ها را در ساماندهی و تخلفات برخی سرویس های مدارس بسیار مهم دانست و خواستار توجه ویژه خانواده ها در انتخاب سرویس فرزندانشان شد.ک/1
6097



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن