تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودکان مازنی به استقبال شهدای غواص می روند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کودکان مازنی به استقبال شهدای غواص می روند ساری - ایرنا - همزمان با حضور پیکر های مقدس شهدای غواص به استان مازندران ، کودکان مازنی به استقبال شهدای غواص می روند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، بیستم مردادماه سال جاری مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مازندران، میزبان پیکر پاک 30 تن از شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
بر این اساس این کانون در نظر دارد بابرگزاری ویژه برنامه ای با عنوان شب معراج در انتقال ارزشهای دفاع مقدس و ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و رزمندگان به فرزندان امروز اقدام نماید.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که کودکان نقش مهمی در ماندگارشدن پایداری و حس مقاومت در یک ملت را دارند لذا در گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس ، این کانون در نظر دارد ویژه برنامه ای را در این شب و در حضور پیکر مطهر شهدای عملیات کربلای 4 شهدای غواص در پارک موزه دفاع مقدس ساری برای کودکان و خانواده های حاضر در این برنامه برگزار نمایند.
قاسم عزیززاده گرجی به برخی از برنامه های این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: قصه گویی از خاطرات شهدا ، معرفی سرزمین ، مسابقه پیامکی شبی با شهدا ، شعر خوانی توسط عضو کانون ، نوشتن طومار ، پخش موسیقی و کلیپ از تصاویر شهدا و ارائه کتاب هایی با موضوع جنگ ایران بخشی از برنامه های این کانون در شب وداع با شهدا است.
وی همچنین از دعوت از همرزمان شهید و خاطره گویی در این مراسم اشاره کرد و از اهدای جوایز و مسابقه با محوریت دفاع ومبارزه ،خواندن میثاق نامه با شهدا از زبان کودکان، خواندن دکلمه عضو کانون و اجرای سرود به عنوان دیگر برنامه های " شب معراج " یاد کرد.
گرجی همچنین با اشاره به حضورکاروان شهدا در مازندران و تشییع پیکر مطهر شان درتاریخ 17تا 22 مرداد سال جاری تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وتجدیدپیمان با آنها ، این هفته با عنوان هفته میثاق باشهدا درنظرگرفته شد وبه همین منظور اعضای مراکز فرهنگی و هنری و مربیان مراکز ضمن حضوردر مراسم تشییع این عزیزان در هریک ازشهرهای استان در طول این هفته نیز نسبت به اجرای فعالیت های فرهنگی هنری ادبی با محوریت شهدای غواص در مراکز خود اقدام خواهند داشت.ک/1
6097



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن