تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816981634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان: بدهکار میلیاردی طلبکار شد!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان: بدهکار میلیاردی طلبکار شد! تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز یکشنبه یازدهم مرداد نوشت: بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی که از دی ماه سال 92 تاکنون در زندان به سر می برد نامه ای خطاب به برخی نمایندگان مجلس و مسئولان نوشت. براساس اطلاعات موجود بابک زنجانی که قرار است از سوی قاضی صلواتی و در دادگاه انقلاب محاکمه شود در این نامه درباره برخی اقداماتش سخن گفته است... جالب اینجاست که به گفته نمایندگان مجلس او از خدماتی که در زندان ارائه نمی شود گلایه کرده و به نوعی طلبکار در نقش بدهکار ظاهر شده است.


این روزنامه با بررسی موضوع هاشمی، روحانی و سید حسن خمینی در یک لیست، نوشت: در یکی، دو روز گذشته برخی سایت ها و رسانه های خبری، لیستی از کاندیداهای جریان اصلاح طلب و اعتدالیون را برای حضور در انتخابات خبرگان مطرح ساخته اند. فارغ از اینکه حضور این افراد قطعیت یافته یا نه مرور نام های حاضر در لیست نشان دهنده وزنه سنگین این جریان و پتانسیل بالقوه آن برای حضور در انتخابات حساس مجلس خبرگان است. لیستی که در آن چهره هایی چون آیت ا... هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام حسن روحانی، آیت ا... سیدحسن خمینی و تنی چند از مقامات عالی دولت یازدهم که جملگی سابقه حضور در مجلس خبرگان را داشته اند و توانایی آنان بر کسی پوشیده نیست در آن حضور دارند. مرور گذرا بر این اسامی که هر کدام وزنه ای در ساختار سیاسی هستند و مورد وثوق لایه های مختلف و متکثر مردمی گواه خوبی بر پشتوانه خوب اصلاح طلبان و اعتدالگرایان برای حضور در انتخابات خبرگان است و البته دلیلی موجهه بر نگرانی جریان مقابل که می داند در رقابت انتخاباتی با این چهره ها کاری بس سخت و مشکل پیش رو دارد.
روزنامه آرمان با انتشار عنوان احتمال دیدار اوباما و روحانی، نوشت: اکنون با پایان مذاکرات وین و نتیجه بخشی آن پس از 12سال مناقشه و در حالی که جایگاه ایران در معادلات منطقه ای و جهانی ارتقایی دو چندان یافته و دنیا نیک این نکته را دانسته که راه مواجهه با ایران از چارچوب نگرش های متوازن و نگاه تعاملی می گذرد، رئیس جمهوری ایران آماده حضور در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد می شود و قرار است در کنار روسای مطرح ترین کشورهای جهان در روز ابتدایی سخن بگوید. این بار هم گمانه زنی ها جان گرفته و حتی بسیار فراتر از ادوار قبلی پیش رفته و انتظار دیدار تاریخی دو رئیس جمهوری دور از ذهن نمی تواند باشد، حتی اگر بر اساس سیاست ها و خطوط قرمز هنوز برای سنجش حسن نیت و ورود به مرحله دیدارهای رسمی زود باشد، همزمانی سخنان دو رئیس جمهوری و دیدار اتفاقی میان آنان و خوش و بشی مختصر و نمادین میان آنان نمی تواند امر محالی تلقی شود بخصوص که نشانه هایی خواهد بود بر حفظ روند تعاملی و پیگیری روند توافق هسته ای.
این روزنامه با انتخاب موضوع تقدیر از پهلوان هسته ای، نوشت: این روزها مردان دیپلماسی کشور در هر جمعی می درخشند و آنان را با لقب قهرمان و پهلوان ملی خطاب می کنند که القاب درخوری برای آنهاست. این روزها قهرمانان ملی در آغوش ملت هستند و نمی خواهند موفقیت خود را در نهان با یکدیگر بگویند. مثلا دیروز که مراسم آیین تجلیل از مروجین پهلوانی بود دو قهرمان ملی به نام های محمدجواد ظریف در قامت وزیرخارجه و علی اکبر صالحی در قامت رئیس سازمان انرژی اتمی در آن حضور داشتند. در این مراسم از محمدجواد ظریف و علی اکبر صالحی و همچنین عباس زندی با اهدای لوح تندیس توسط کیومرث هاشمی، محسن مهرعلیزاده، محمدرضا عارف و عبدالحمیدی تقدیر به عمل آمد. «پیراهن پهلوانی» و شعار ایستادگی هسته ای و نماد پهلوانی با امضای حسن روحانی و جمعی از ورزشکاران، توسط عباس زندی، پیشکسوت ورزش ایران به علی اکبر صالحی و محمدجواد ظریف اهدا شد.
روزنامه آرمان با انعکاس عنوان جزئیات دیدارهای خصوصی با ناطق نوری، نوشت: علی لاریجانی درمورد دیدار با ناطق نوری توضیح داد: ناطق نوری را رجل شناخته شده، فهیم و پرظرفیت کشور می دانم و از گذشته با ایشان دوستی عمیق و صمیمانه داشته و دارم و از نظرات ایشان استفاده کرده ام. دیدار بین رجال سیاسی طبیعی است و عجیب و غریب نیست. معمولا ما کمتر با این موضوع و با این محوریت با یکدیگر دیدار می کنیم بلکه درخصوص مسائل مختلف با یکدیگر بحث می کنیم. البته با دیگران نیز چنین دیدارهایی داشته ام و درباره مسائل داخلی، منطقه، هسته ای، اقتصادی و گاهی درباره انتخابات با یکدیگر صحبت هایی داشته ایم. این گونه رایزنی ها خیلی طبیعی است، بنده در قم و تهران هم با برخی رجال سیاسی و مذهبی مباحث مختلفی دارم. وی در واکنش به اینکه گفته می شود این دیدارها جهت هماهنگی بین شما و آقای ناطق نوری جهت نحوه حضور در انتخابات برگزار می شود؟ گفت: در این دیدارها هماهنگی خاصی در این زمینه نشده بلکه صحبت ها دوستانه است البته طبیعی است که درمورد مسائل مهم و روز هم گفت وگو می کنیم.
این روزنامه در صفحه نخست عنوان های «یدا... طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی کارگزاران: احتمال ائتلاف کارگزاران با اصولگرایان معتدل»، «امیر محبیان: اصولگرایان از تحجر دوری کنند» و «هادی خانیکی: دانشگاه باید آرامش دهنده و محرک باشد» را مورد بررسی قرار داد و در ستون یادداشت های اختصاصی موضوع های «اردوغان و رویاهای خطرناک» و «مثبت اندیشی نسبت به ایران» نوشته ی علی بیگدلی و محمد ایرانی را منتشر کرد.
روزنامه آرمان عنوان «اهمیت خبرگان در تار و پود قانون اساسی» به قلم سید حسین موسوی تبریزی را به سرمقاله اختصاص داد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2002**9131



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن