تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره خوارزمی از فردا آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ثبت نام برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره خوارزمی از فردا آغاز می شود تهران- ایرنا- دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی خوارزمی از آغاز ثبت نام و ارسال طرح های متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره از فردا 10 مرداد ماه خبر داد.


دکتر علیرضا اللهیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار کرد: تمام شخصیت های حقیقی و حقوقی صاحب طرح های تحقیقاتی که از شرایط شرکت در جشنواره بین المللی خوارزمی برخوردارند، تا پایان شهریورماه برای ثبت نام و ارسال طرح های خود فرصت دارند.
وی با بیان اینکه محققان از هر رشته و گرایش علمی به جز رشته های علوم انسانی می توانند در رقابت های جشنواره بین المللی خوارزمی شرکت کنند، گفت: طرح های ارسالی در 15 گروه تخصصی شامل فناوری های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر و معماری، کشاورزی، منابع طبیعی و امور دامی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی های نو، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی در چهار محور پژوهشی شامل پژوهش های بنیادی، پژوهش های کاربردی، پژوهش های توسعه ای، اختراع و نوآوری قابل پذیرش هستند.
اللهیاری تاکید کرد: هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد آثار ارسالی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و شخصیت های حقیقی و حقوقی می توانند با هر تعداد اثر در جشنواره بین المللی خوارزمی شرکت کنند.
وی به متقاضیان توصیه کرد: برای کسب جزییات بیشتر در مورد ثبت نام و شرایط شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی خوارزمی به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.khwarizmi.ir مراجعه کنند.
جشنواره بین المللی خوارزمی همه ساله به همت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با حضور رییس جمهوری در بهمن ماه برگزار می شود.
علمی(4)**1055**1834



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن