تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802684564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود سرمایه گذاران خارجی باید در بخش تولید مشترک باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو هیات رییس مجمع واردات کشور: ورود سرمایه گذاران خارجی باید در بخش تولید مشترک باشد تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجمع واردات کشور گفت: رفت و آمد هیات های تجاری به ایران باید تبدیل به ورود سرمایه مولد در بخش تولید مشترک و تجارت شناسنامه دار شود.


محمدرضا بوترابی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص دوره پساتحریم و ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور، اظهار داشت: البته باید به این نکته توجه داشت که سرمایه گذاران را نمی توان اجبار کرد که در کدام صنعت سرمایه گذاری کنند، بلکه باید با ایجاد شرایط و تسهیل گردش اطلاعات، آنها را هدایت کرد.
وی با بیان آنکه سرمایه گذاران به دنبال محلی امن برای سرمایه گذاری خود و با بالاترین نرخ بهره برداری هستند، افزود: این جزء اصلی ترین فاکتورهای جذب سرمایه گذار است که از نقاط پرریسک و پرنوسان گریزان هستند، آنها در نقطه ای فرود می آیند که وقوع بیشترین رشد و توسعه در آینده نزدیک و ثبات و آرامش در بلندمدت را در آنجا تخمین می زنند.
رییس انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی، ادامه داد: سرمایه گذار می خواهد براساس خواسته و تجربه خود سرمایه گذاری کند. سرمایه گذار واقعی از سیاسی بازی و سیاسی کاری دوری می کند و تمام دغدغه اش متمرکز بر تجارت یا تولیدش است، بنابراین با رصد بازار به دنبال ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد است.
وی افزود: کاری که دولت باید انجام دهد این است که باید شفاف سازی کند. شرایط و مختصات صنایع مختلف را از حالت غبارآلود و خاکستری خارج کند و زمینه های تشخیص سرمایه گذاران علی الخصوص سرمایه گذاران خارجی را فراهم سازد. باید اجازه دهیم سرمایه گذار در آن صنعتی که خود مایل است و تشخیص می دهد و توانایی دارد سرمایه گذاری کند و از آن نفع ببرد و کشور را نیز منتفع سازد.
بوترابی اضافه کرد: دولت باید قوانین دست و پاگیر را حذف کند، قوانین دست و پاگیر اداری را کاهش دهد و محیط کسب و کار را چابک سازد.
عضو هیات رئیسه مجمع واردات در پایان تصریح کرد: در حوزه آرایشی و بهداشتی، رفتار مصرف کننده موضوع سرنوشت سازی است که سرمایه گذاران خارجی به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی خود لحاظ می کنند و به همین جهت یکی از موضوعاتی که دولت باید به طور جدی برای آن برنامه ریزی کند، موضوع فرهنگ سازی برای تولید کالاهای تحت لیسانس است.
اقتصام (4) 1574**1558



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن