تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای اصلاح طلبان کرمان: کشور به احزاب شناسنامه دار و قوی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای اصلاح طلبان کرمان: کشور به احزاب شناسنامه دار و قوی نیاز دارد کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان گفت: کشور به احزاب شناسنامه دار، قوی، مسوولیت پذیر و جوابگو نیاز دارد.


به گزارش ایرنا محمد میرزایی عصر جمعه در نخستین همایش حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان در سالن مجموعه زغالسنگ کرمان افزود: طرف مقابل این موضوع را درک کرد و اکثر اصولگرایان به این نتیجه رسیده اند که مملکت را با تک صدایی نمی توان اداره کرد و در تمام زمینه ها آثار سوء این موضوع وجود دارد.
وی بیان کرد: همه ما همت کرده و بحث تحزب را از نمایشی بودن و نه چندان جدی بودن خارج کنیم و به سرمنزلی برویم که در آینده دو تا سه حزب داشته باشیم و افراد واهمه ای از این که مهر فلان حزب بر پیشانی آنها بخورد، نداشته باشند.
وی گفت: قالب دمکراسی را در قالب مسوولیت پذیری و آن را بر اساس قانون اجرایی کنیم زیرا کشور ما فضای پیشرفت زیادی دارد.
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان افزود: پرداختن به بحث تقویت حقوق شهروندی از شعارهای مطرح شده دکتر روحانی در زمان انتخابات گذشته، باقی مانده است و دولت باید به آن بپردازد.
وی گفت: امیدواریم بیش از پیش در این رابطه تلاش شود و اهمیت این موضوع از مسائل اقتصادی و سیاست خارجی اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست.
وی ادامه داد: امروز دو شعار از شعارهای محوری رییس جمهوری در دولت تدبیر و امید تا حدود زیادی به بار نشسته؛ در زمینه اقتصادی تورم کنترل شده و می توانیم امیدوار باشیم که تیم اقتصادی در زمینه رفع بیکاری و خروج از رکود هم مملکت را به جاهای خوب برساند.
میرزایی گفت: در سیاست خارجی نیز با پایمردی در کمک به نیروهایی که علیه تروریست اقدام می کردند دولت کار خود را پیش برده و سردمدار این مبارزه سرلشکر سلیمانی است و با زحمات ایشان و سایر نیروهای رزمنده و تدبیر تیم دیپلماسی به رهبری ظریف امروز در این مسئله به جای خوب رسیده ایم.
وی ادامه داد: ما مجموعه اصلاح طلبان قدمتی یک سال بیش از عمر انقلاب در استان داریم و سال 56 پایه های این مجموعه در دانشگاه ریخته و دارای تشکیلات اسلامی مدافع انقلاب اسلامی شد.
وی گفت: توانسته ایم در طول سال ها با هماهنگی به طور نسبی همگام با اعصار و نظام پیش رویم و جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، مرعشی و سایرین از این مجموعه بوده اند که توانسته اند این راه را ادامه دهند و در مرکز انجام وظیفه کنند.
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان خاطرنشان کرد: این مجموعه با نام های مختلف از خط امام، کارگزار و دوم خرداد از چندی قبل به عنوان مجموعه اصلاح طلبان کار را پیش برده و اهداف آن دیانت، اسلام و توسعه و آزادی است.
وی بیان کرد: تا امروز در عمل همیشه هماهنگ عمل کردیم و در سال های اخیر به دنبال تاسیس یک حزب استانی هستیم که مبنای آن همان اهداف است و در اساسنامه پیش بینی شده که تمام افراد استان ضمن عضو در مجموعه اصلاح طلبان مرکز در کرمان نیز عضو شوند.
وی اظهار کرد: تا امروز نسبت به استان های مشابه این وحدت موجب پیروزی مجموعه شده است.
میرزایی خاطرنشان کرد: سال 84 تجربه اصلاح طلبان شکستی را به مجموعه ما، کشور و نظام تحمیل کرد که زمان زیادی برای اصلاح آنها نیاز است.
وی گفت: انتطار نمی رفت اصلاح طلبان با چهار نامزد ورود کنند که امیدواریم این تقدیر تکرار نشود و تجربه سال 92 به ما آموخت که باید از آرمان گرایی فاصله بگیریم و سیاست گرایی و عقل گرایی را تقویت کنیم تا با فراز و نشیب های زندگی بهتر مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم.
وی بیان کرد: وضعیت سال 92 ما با سال های 90 و 91 به جز یک انتخابات تغییری نکرده بود فقط یکی از مناصب انتخابی ما در کشور که عوض شد دیدگاه جهان نسبت به ما و امیدواری مردم تغییر کرد.
میرزایی تاکید کرد: بیایید پایه های این حضور را تقویت کنیم.
عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان و رییس شورای شعبه این حزب در کرمان گفت: این حزب تشکیل شد تا روندی را برای تحزب که تا امروز در نظام پیگیری نشده و حلقه گمشده بود، بازسازی کند.
محسن برازوان افزود: در دوران گذشته به دلیل نبود تحزب نتوانستیم کادرسازی لازم را انجام دهیم و عدم وجود مدیران جوان برای اداره کشور مشکل ماست که دولت فعلی هم دچار این مشکل است.
وی خاطرنشان کرد: کار حزبی می تواند نیروهای کارآمد، خبره، دارای صبغه سیاسی با توانایی کامل را پرورش دهد.
رییس شورای مرکزی شعبه حزب ندای ایرانیان در کرمان افزود: امیدواریم در جذب و پرورش نیروهای زبده در کرمان موفق باشیم و آینده ای خوب را ترسیم کنیم.
وی گفت: آمده ایم تا نیروهای کارآمد را وارد فضای جامعه کنیم؛ دیگر کشور طاقت یک احمدی نژاد دیگر را ندارد و ما مجلسی می خواهیم شایسته و زیبنده نام ایران که نمایندگانش دلواپس حقوق حقه مردم و نه دلواپس اهداف جناحی خود باشند.
برازوان افزود: امیدواریم انتخابات باشکوهی مانند انتخابات گذشته در سال جاری داشته باشیم و حماسه ای که مد نظر رهبری است را بوجود آوریم.
وی گفت: فارغ از اینکه مجلس اصولگرا و اصلاح طلب باشد باید مجلس شایسته سالاران و نه غوغا سالاران باشد.
این همایش با شعار تعامل و مدارا، اصلاحات گام به گام و توسعه پایدار با حضور صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان برگزار شد.
7443/3028



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن