تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم دشوار The Coalition برای توسعه Gears of War 4 | کانسپت آرت های جدیدی منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

در نمایشگاه E3 2013 کمپانی Black Tusk برای نمایش تیزری از پروژه نسل هشتمی خود بسیار هیجان زده بود. این بازی به قدری امیدوار کننده بود که مایکروسافت از آن به عنوان Halo بعدی یاد می کرد! (اشاره به شهرت و افتخارات فرنچایز Halo) با این حال، این پتانسیل کنار گذاشته شد. در همان دوره، کمپانی مایکروسافت فرنچایز Gears of War را از Epic Games خرید و سپس ساخت نسخه بعدی را به The Coalition سپرد. آقای Mike Crump مدیر این استودیو، طی صحبت هایی با وبسایت Polygon اطلاعاتی پیرامون این انتقال به اشتراک گذاشت. به گفته وی، از زمانی که نام استودیوی آن ها به The Coalition تغییر یافت، مایکروسافت به آن ها حق انتخاب داد : ادامه ساخت پروژه شوتر خود یا توسعه بازی Gears of War 4 . تصمیم ساده ای به نظر می رسید. چه سازنده ای دوست دارد ریسک ساخت یک شوتر کاملا جدید و ناشناخته را بپذیرد در حالی که می تواند عنوان پرافتخار و محبوبی مثل Gears of War را اختیار کند؟! ولی تصمیم گیری برای استودیوی The Coalition بسیار سخت بود...  ما برروی پروژه اصلی خود به شدت سرمایه گذاری کرده بودیم. هیچ کس یک سال و نیم تلاش خود را بدون به نتیجه رسیدن، رها نمی کند. [بنابراین] بحث ها و صحبت های زیادی صورت گرفت.
 
برخی از افراد وقتی متوجه شدند عنوانی که برای مدت زمانی طولانی برروی آن کار می کرده اند، حال کنار گذاشته شده، به شدت ناامید شدند. اگر به اندازه کافی در صنعت بازی بوده باشید، متوجه لغو پروژه می شوید. افراد برای مدتی سوگواری می کنند. باید به آن ها فضا و زمان داد تا با احساس خود کلنجار بروند؛ احساسی که بعد از از دست دادن چیزی که برروی آن سرمایه گذاری شده بود به انسان دست می دهد.  


تصمیم نهایی بر مبنای رای بیشتر صورت گرفت: پذیرش توسعه Gears of War . شاید بهترین انتخاب هم باشد؛ با شهرت و افتخارات چرخ دنده های جنگ، The Coalition راه جدیدی را به پیش می گیرد و می تواند خیلی زود به سازنده ای معروف تبدیل شود. تازه، پروژه اصلی هم به طور کامل لغو نشده، آن ها می توانند بعد از عرضه Gears of War: Ultimate Edition و Gears of War 4 به توسعه آن و تمرکز برروی ایده های "خودشان" بپردازند.  در ادامه کانسپت آرت هایی از عنوان Gears of War 4 توسط سازندگان به اشتراک گذاشته شد :

 

عنوان Gears of War 4 در پاییز سال 2016 به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه می گردد.  نظر شما چیست؟ آیا The Coalition تصمیم درستی گرفت؟! آیا به موفقیت Gears of War 4 ایمان دارید؟



2 روز پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن