تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دزفول:اجازه ندهیم، فضای فرهنگی و اخلاقی شهرستان آشفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه دزفول:اجازه ندهیم، فضای فرهنگی و اخلاقی شهرستان آشفته شود دزفول-ایرنا-امام جمعه دزفول بر استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای جلوگیری از آشفته شدن فضای اخلاقی و فرهنگی این شهرستان تأکید کرد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود:به دلیل وجود فضاهای مفرح و گردشگری در شهرستان دزفول، گردشگران نیز برای تفریح به باغات، ساحل رودخانه دز و بوستان های این شهرستان پناه می برند ولی نباید وضعیت به گونه ای شود که فضای ناهنجاری در جامعه ایجاد شود .
وی افزود:در گذشته تذکرات لازم در خصوص استفاده از باغات دزفول داده شد، ولی بر خلاف این هشدارها عده ای در یکی از باغات دزفول مجالس لهو و لعب برگزار کردند که باید از این چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.
امام جمعه دزفول گفت:برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات باید تدبیر کرد و گشت های ساحلی در ساحل رودخانه دز مستقر شود.
خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول، پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت آیت الله طالقانی را گرامی داشت و گفت:نماز جمعه در 830 نقطه کشور برگزار می شود .
حجت الاسلام قاضی دزفولی همچنین از جمع بندی مذاکرات ایران و گروه 1+5 به عنوان مهم ترین موضوع سیاسی اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت:ایران 90 روز برای تصویب و یا رد نهایی فرصت دارد که باید در این مدت مفاد برجام، کارشناسی بررسی شود .
وی افزود:انتقادات در این خصوص نیز باید با متانت همراه باشد و به مسوولان برچسب خیانت زده نشود و اظهار نظرها در این مورد باید خردمندانه و باتدبیر و پختگی باشد.
امام جمعه دزفول همچنین بر ضرورت جلوگیری از ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه تأکید کرد و گفت:هیچ فرد و جناحی حق ندارد به نفع جناح خود از توافق نامه هسته ای بهره برداری کند و زمینه دو دستگی را فراهم آورد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:نباید در این موقعیت حساس کنونی به یأس و ناامیدی در جامعه دامن زد در عین حال نباید پذیرفت آمریکا با زبان تهدید با ملت ایران به مذاکره بنشیند .
خطیب جمعه دزفول تهدید نظامی علیه ایران را نوعی توهین آشکار به ملت ایران دانست و گفت:مسوولان نباید این یاوه سرایی ها و تهدید نظامی علیه ایران را بی پاسخ بگذارند.
وی با اشاره به اینکه برخی جریانات در صدد بزرگنمایی توافق نامه هستند گفت:نباید از این بزرگنمایی ها بهره برداری سیاسی کرد و این توافق نامه نباید چماقی بر سر منتقدان دلسوز نظام باشد .
امام جمعه دزفول به مواضع نظام جمهوری اسلامی در جهان اسلام نیز اشاره کرد و گفت:ملت ایران همواره از ملت های مسلمان یمن، عراق، لبنان و بحرین حمایت کرده و از مواضع خود کوتاه نمی آید.
وی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت:هیأت های آلمانی و فرانسوی برای توسعه اقتصاد کشور خودشان وارد ایران شدند زیرا به این پروژه ها نیاز دارند لذا نباید در این همکاری های اقتصادی لطمه ای به تولیدات داخلی وارد شود و برای توسعه اقتصاد برای ملت ایران خطو نشان کشیده شود.
امام جمعه دزفول در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه چهلمین سالروز درگذشت سردار محمدرضا صلواتی زاده فرمانده گردان عمار لشکر ۷ ولیعصر(عج) را گرامی داشت.
7278/6125



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن