تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه:توافق هسته ای نباید زمینه ساز واردات بی رویه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ارومیه:توافق هسته ای نباید زمینه ساز واردات بی رویه باشد ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید بکوشیم تا توافق هسته ای تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و نباید اجازه دهیم اقتصاد کشور با واردات تولیدات خارجی متضرر شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: پس از توافق هسته ای ایران، وزرای اقتصاد برخی کشورها برای عقد توافق اقتصادی و تبادلات بازرگانی به ایران سفر می کنند ولی باید توجه کنیم که این تبادلات نباید ما را ذوق زده کند چرا که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور ایران باید بر پایه ارج نهادن به تولیدات داخلی بنا نهاده شود.
وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که کشور ایران به یک مصرف کننده تبدیل شود و اگر بخواهیم اقتصاد کشور حرکت رو به جلو داشته باشد باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم.
وی ادامه داد: توافق هسته ای قابل برگشت است و هیچ تضمینی در اجرای کامل آن از سوی کشورهای عضو و استکبار جهانی وجود ندارد و برنامه ریزی کلان اقتصادی نباید وابسته به این توافق باشد.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز هشتم شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع افزود: اینگونه انحرافات فکری از سوی برخی گروهگ های تکفیری موجب می شود که جامعه اسلام و مسلمانان از نظر روحی و مذهبی ضربه بخورند.
وی افزود: ساخت گنبد، بارگاه و مسجد در مقبره بزرگان دینی از دستوراتی است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است چرا که این امر موجب احیاء شعائر دینی و الهی می شود.
خطیب جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد نظم اجتماعی در جامعه گفت: همبستگی اجتماعی یکی از مهمترین مواردی است که نظم و انضباط اجتماعی را موجب می شود.
حجت الاسلام قریشی گفت: حضور پرشور مردم در کنار مسوولان در نماز جمعه و جماعات از جمله مواردی است که موجب ایجاد همبستگی اجتماعی می شود و مردم وقتی مسوولان را در صفوف به هم فشرده نماز جمعه مشاهده کنند بیشتر به دولتمردان جامعه اطمینان پیدا می کنند.
نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور زنان و مردان نمازگزار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
7126/2093/1042



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن