تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایه سیاه مرگ بر سر شهروندان آمریکایی؛ ما می‌میریم! +فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
هسته ای سایه سیاه مرگ بر سر شهروندان آمریکایی؛ ما می‌میریم! +فیلم

پیام حمایت از توافق با طعم ایران هراسی؛
سایه سیاه مرگ بر سر شهروندان آمریکایی؛ ما می‌میریم! +فیلم
«لطفی به من کنید و نگذارید چند نماینده کنگره که کله های داغی دارند کار را خراب کنند.»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، تعدادی از بازیگران معروف سینمای آمریکا در کلیپی تبلیغاتی از توافق هسته ای ایران حمایت کردند و از کنگره خواستند توافق را تأیید کند.     یک گروه طرفدار منع گسترش سلاح های اتمی به نام "گلوبال زیرو" (GlobalZero) در کلیپی که با حضور "مورگان فریمن"، "جک بلک" و "ناتاشا لیون" از بازیگران معروف هالیوود ساخته شده، از کنگره خواستند برای جلوگیری از وقوع یک جنگ دیگر و در خطر قرار گرفتن آمریکا، از توافق هسته ای ایران حمایت کنند.   اما آنچه در این کلیپ مورد توجه است اینکه در میان اظهارات این چهره ها در حمایت از دیپلماسی و منع گسترش سلاح های هسته ای، "ایران هراسی" و اتهام ایران به حمله هسته ای به آمریکا، جایگاه ویژه ای دارد!    

صفحه اینترنتی گروه گلوبال زیرو (GlobalZero)     غیر از این افراد، "نور الحسین" ملکه اردن همسر ملک حسین پادشاه سابق اردن، "توماس پیکرینگ" سفیر سابق آمریکا در اسرائیل، و "والری پلیم" یک مأمور سابق سی آی ای نیز در این کلیپ ایفای نقش کرده است. "فرشاد فراحت" بازیگر ایرانی فیلم آرگو نیز در ساخت این فیلم نقش داشته است.     ناتاشا لیون در این کلیپ گفته است: «لطفی به من کنید و نگذارید چند نماینده کنگره که کله های داغی دارند کار را خراب کنند.»   مورگان فریمن نیز گفت: «به کنگره زنگ بزنید و به آن ها بگویید که از دیپلماسی حمایت کنند. این تنها راه حلی است که یک عقل سلیم قبول می کند..»     همچنین، توماس پیکرینگ سفیر سابق آمریکا در اسرائیل گفت: رد کردن توافق در کنگره، «ممکن است ما را وارد جنگ با ایران کند و در میانه درگیری های طولانی مدت و پرهزینه خاورمیانه بیندازد که باعث از دست رفتن جان های بسیاری می شود.»   نور الحسین همسر پادشاه سابق اردن نیز در این کلیپ می گوید: «ما واقعاً نگران این نیستیم که ایران بر سر آمریکا بمب اتم فرو بیندازد.»   والری پلیم مأمور سابق سیا نیز تأکید کرد: «فکر نمیکنم فهم بی ملاحظه گی محض بودن ورود به یک جنگ با ایران [مشکل باشد].»     لینک دانلود کلیپ با زیرنویس فارسی     متن زیرنویس فارسی این کلیپ در ادامه آمده است:   جک بلک: من عاشق بومرنگ بازی با پسرهامم.
فرشاد فراحت: من عاشق صدای امواج ساحل اقیانوس آرام در لحظه طلوع خورشیدم.
ناتاشا لیون: من عاشق لم دادن وقت خوندن یه کتاب خوبم.
مورگان فریمن: من عاشق دیدن خنده نوه هام هستم. ناتاشا لیون: ولی اگه کنگره تو توافق هسته ای با ایران کارشکنی کنه، همین لحظه هایی که جهان زندگی ما رو می سازن می تونن که از ما گرفته بشن
جک بلک: چرا؟
فرشاد فراحت: چون ما میمیریم!
مورگان فریمن: چیزی بیشتر از مرگ!    

«مورگان فریمن»، بازیگر هالیوود  
ناتاشا لیون: مثل اینکه با یه بمب هسته ای کاملاً کباب بشیم!
جک بلک: من نمی تونم با پسرهام بومرنگ بازی کنم چون دیگه بومرنگی وجود نداره، همه بومرنگها ذوب خواهند شد.
فرشاد فراحت: ما هم ذوب خواهیم شد! ناتاشا لیون: یا بدتر.. مثل یه نون تُست میشیم!
جک بلک: بله.. اما بیشتر مردم فکر میکنن نون تست خوش‌مزست، این از اون تُستها نیست. نون تستیه که می تونه شبیه ابر واقعاً سیاه و ناگوار "مرگ" باشه.
نور الحسین: وااای..! جک بلک: وااای!    

«نور الحسین»، ملکه سابق و همسر ملک حسین پادشاه سابق اردن  
نور الحسین: ما واقعاً نگران این نیستیم که ایران روی سر آمریکا بمب اتم بندازه. جک بلک: این شمایید..؟
نور الحسین: درست شنیدید، من ملکه نور از اردن هستم.
توماس پیکرینگ: ببینید، این درسته که اگر کنگره در توافق کارشکنی کنه، چیزی جلوی ایران رو برای ساخت بمب نمی گیره. این ممکنه جرقه یه مسابقه تسلیحاتی رو در منطقه بزنه.   نور الحسین: دقیقاً آقای سفیر. مورگان فریمن: نهایتاً ممکنه به طرف جنگ با ایران کشیده بشیم و وارد بقیه درگیری های طولانی مدت و هزینه بر خاورمیانه و با از دست رفتن جان خیلی ها بشیم. ناتاشا لیون: منظور شما اینه که به جای یه مرگ سریع مث یه نون تست، جنگ با ایران کشته شدنا و جون کندنای خیلی آهسته تری خواهد داشت؟ مثلاً مثل پخته شدن خیلی خیلی آرام داخل یک دیگ بزرگ پخت و پز!    

«جک بلک»، بازیگر و طنزپرداز آمریکایی  
والری پلیم: فکر نمیکنم فهم غیرمسؤولانه بودن محض ورود به یه جنگ با ایران نیاز به تشبیه های غیرواقعی از غذا داشته باشه. با شروع جنگ با ایران، احتمال ساخت یک سلاح هسته ای از طرف ایران فقط افزایش پیدا می کنه.
جک بلک: صبر کنید ببینم، این والری پلیمه، تو چون یک جاسوسی از این خبر داری؟!
والری پلیم: من به این سؤال جواب نمیدم جک.
مورگان فریمن: من فکر میکنم حرف والری اینه که توافقی که الآن روی میزه بهترین راه اطمینان از نساختن بمب از طرف ایرانه. نورالحسین: و برای راستی آزمایی پایبندی ایران به سهمش از معامله، دسترسی بی سابقه ای به جامعه بین الملل می ده.    

«ناتاشا لیون»، بازیگر هالیوود  
فرشاد فراحت: یه توافق قوی بر مبنای دیپلماسی بین المللی، بهترین راه پیش رفتن هست.
مورگان فریمن: و گزینه مقابل، جنگه.
فرشاد فراحت: جنگ با ایران فکر واقعاً بدی هست.
ناتاشا لیون: بدترین فکر ممکن!    

«توماس پیکرینگ»، سفیر پیشین آمریکا در اسرائیل  
جک بلک: ببینید، ما همه عاشق بچه هامونیم و ایرانی ها هم عاشق بچه هاشونن.
مورگان فریمن: و ما یه توافق روی میز داریم که امنیت همه ما رو تأمین می کنه.
ناتاشا لیون: به من یک لطفی کنید، باشه؟  نذارید چندتا کله‌داغ توی کنگره کار رو خراب کنن.
جک بلک: چون سیاسی بازی با امنیت ملی‌ ما اون قدرها هم خنده دار نیست.
مورگان فریمن: به کنگره زنگ بزنید و بگید از دیپلماسی حمایت کنن. این تنها راه حلیه که یه عقل سلیم می پذیره. جک بلک: [آواز] و به من اعتماد کن وقتي اينارو بهت ميگم، اميدوارم ايرانيها هم بچه هاشونو دوست داشته باشن.    

«فرشاد فراحت»، بازیگر فیلم آرگو   505  


لینک

لینک


۰۹/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن