تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798532944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز جمعه نهم مرداد ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فال روزانه فال امروز جمعه نهم مرداد ماه سال 1394

طالع ماه تولد؛
فال امروز جمعه نهم مرداد ماه سال 1394




سرویس کشکول جام نیوز:  



امروز ماه در برج مردي با دلو كامل است. اين قسمت از چارت شما به فعاليت هاي گروهي و كارهاي تيمي مربوط مي شود. ديگران سعي دارند بقيه را ناراحت كنند اما به آنها اين اجازه را ندهيد.






مهم است که چند روز عمیقاً جستجو کنید تا پاسخهای را که برای مشکلات مالی یا احساسی خود می خواهید به دست آورید. پاسخ ها همه هستند اما باید تنها آن ها را بیابید . اکنون خوب نیست ترسو باشید. زندگی خیلی سریع در حال تغییر است و فرصتی ندارید تا معطل کنید.





بهترين زمان براي پيشرفت است وشايد هم برنامه ريزي براي موفقيت در آينده ، خوب باشد. اين افكار شما را كمي به فكر فرو مي برد و ديگران تمايل دارند علت آن را بدانند. آنها را اذيت نكنيد و فكر نكنيد آنها دخالت نمي كنند، آنها تنها نگران هستند. اگر مشكلي داريد چرا با آنها در ميان نمي گذاريد حتماً از اين كار پشيمان مي شويد.





امروز ماه در برج مردی با دلو کامل است.این قسمت از چارت شما به مسائل کاری مربوط می شود.فشارهای اخیر به این قسمت ربطی ندارد.شاید بر مسائل مالی شما تاثیر گذارد.





امروز ماه كامل است و در علامت مخالف شما يعني انسان با دلو(بهمن)، ظاهر مي شود. اين بدين معناست كه در حال حاضر روابط شما نياز به توجهي محتاطانه دارد و حتي ممكن است مجبور به جبران و انجام كارهايي چاره ساز در مورد اشخاصي به خصوصي شويد. سعي كنيد هم سطح آنها شده و بگوئيد كه چه فكري در سر داريد چرا كه اين يكي از مواردي است كه سياست راست گويي و صداقت بيشترين كاربرد را خواهد داشت. با اين حال، عاقلانه تر اين است كه بسيار محتاطانه عمل كنيد.





امروزدر ماه برج مردی با دلو کامل است.می توانید به کار وسلامتی خودتان فکر کنید.فرصت خوبی تا در این زمینه ها مشکلات تان را حل کنید.زیرا همیشه ماه کامل به مشکلات خاتمه می دهد.





امروز دومین ماه کامل را در این ماه می بینیم و این بار ماه در خانه دلو قرار دارد.در نتیجه،این امر یادآور این است که شما باید سوءتفاهمات و مشکلاتی را که با دوستانتان داشتید حل و فصل کنید به خصوص اگر این مشکلات باعث بروز جدایی روابط شما گشته است.هر چه زودتر این کار را بکنید،از همه نظر بهتر است.پس این کار را شروع کنید.بعداً از این که این کار را انجام داده اید خوشحال می شوید.





در رابطه با کار و مسائل منزل در دو راه قرار دارید و نمی دانید کدام طرف باشید.ناراحتی اصلی این است که شما تمایل دارید راه خودتان را بروید.اگر در مورد نظرات با انتخاب تان با دیگران صحبت کنید،جو را آرامتر خواهید کرد و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.





امروز ماه كامل در خانه بهمن است كه خانه خواهر و برادرها، سفرهاي كوتاه وارتباطات است . منتظر فاش شدن حقايقي باشيد كه به شما كمك مي كند نقطه نظر وسيع تري در مورد شرايط حاضر خود بدست آوريد. اين آزادي را خواهيد داشت كه آگاهانه در مورد راههائي كه در پيش داريد انتخاب كنيد.





امروز ماه در برج مردي با دلو كامل است. اين برج داراي عنصر هوا مي باشد و كاملاً غير قابل پيش بيني است. شايد اين بتواند دليلي براي رفتارهاي عجيبو غريب ديگران باشد. اگر امروز نمي توانيد تمام برنامه ها و طرح هايتان را اجرا كنيد به خودتان فشار نياوريد. مي توانيد سپاسگزار باشيد كه تنها توانستيد يكي از آن ها را هم انجام دهيد.





امروز ماه کامل در بهمن قرار دارد که البته علامت خود شماست . عقایدتان را بدون فکر بازگو می کنید . و صحبت هایی می کنید که مجموع قیل و قال راه می اندازد . اما زمانی که اوضاع آرام می شود از این که توانستید بعد از مدتی طولانی آرامش برقرار کنید آسوده خاطر می شوید . بحث های خانوادگی دعوا راه می اندازد ولی حرف هایی هست که باید زده شود .





امروز ماه بدر در دلو امری قابل انفجار است . شما در پنهان کردن احساسات تان همیشه خوب رفتار نمی کنید . اما آشفتگی نسبت به یک ارتباط را ممکن است زیر یک پوشش مخفی کرد . اطمینان داشته باشید تا زمانی آرام برای اندیشه در اتفاقات اخیر خواهید داشت.
 
نیک صالحی
207
 

 



۰۹/۰۵/۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن