تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799090629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز شنبه سوم مردادماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فال روزانه فال امروز شنبه سوم مردادماه سال 1394

طالع ماه تولد؛
فال امروز شنبه سوم مردادماه سال 1394




سرویس کشکول جام نیوز:  



امروز لازم است تا جايي كه مي توانيد ماجراجو باشيد. كارهاي هميشگي و روزمره را رها كنيد و چيزهاي جديد كشف كنيد. هرچه دورتر برويد با افراد غريبه آشنا شويد ذهنتان خلاق تر مي شود. شايد خانواده تقاضاي غير ممكني از شما داشته باشد اما محكم در مقابلشان بايستيد.





زندگی اجتماعی تان مملو از شادی است و افراد جالب جدیدی را می بینید.اگر مجرد هستید عشق و احساسات در فضا پراکنده است . اگر به دیدن کسی بروید برخورد گرمی با شما خواهد داشت.





درمورد مسائل مربوط به خانواده، مسائل دارايي و امنيت طولاني مدت شما، تنها لازم نيست كه شما از حقايق باخبر شويد، اين موضوع را به سايرين هم بفهمانيد. در مورد مسائل مالي پيشرفت مي كنيد و مي توانيد مشكلات زيادي را حل كنيد.





امروز مهمانی خواهد بود و شما در مرکز این مهمانی می درخشید و دیگران تمایل دارند نزدیک شما باشند.هم چنین بچه ها نیز روح شاد شما را تحسین می کنند.





شخصي كه بسيار مورد علاقه تان است. امروز، حالت تدافعي به خود گرفته و صحبت كردن براي مدت طولاني را بسيار دشوار مي كند، چرا كه به طور واضح به دنبال راه انداختن بحث و مشاجره است. از سوي ديگر، احتمالاً شما شخصي هستيد كه بسيار زودرنجيد. پس چه كسي است كه بايد خونسردي خود را حفظ كند؟ پروژه هاي شخصي و معاملات ملكي در نظر شما همانند پارچه قرمز در نظر گاو جلوه مي كند كه موجب بروز نقش هاي زياد و در نتيجه طغيان عصبانيت شما مي شوند.





امروز استرس زیادی وجود دارد.مخصوصاً در زمینه انجام کارها.دیگران با شما همکاری نمی کنند و عمداً ناراحت تان می کنند.سعی کنید دیگران را مقصر ندانید.





امروز شخص بسیار اغوا کننده به نظر می رسد و اگر فکر کند که شما بدتان نمی آید شروع به خود نمایی و شیرین زبانی می کند.اما مراقب باشید چرا که اگر حس کنند که شما نمی خواهید خواسته آنها را اجابت کنید بسیار خشن و سخت می شوند.آنها از هر تهدید احساسی و یا اخلاقی استفاده می کنند تا شما را به دام بیاندازند،شما که تسلیم چنین تاکتیک های احمقانه ای نمی شوید،می شوید؟





امروز بسیار احساساتی هستید.اگر کسی از اطرافیان مشکل احساسی داشته باشد شما نیز ناخودآگاه درگیر آن می شوید.مراقب باشید زیرا این افراد بسیار متوقع هستند و هر چقدر به آنها میدان دهید بیشتر به ضررتان تمام می شود.





مركوري دوباره در حركت است و اين دفعه بطرف خانه شهريور مي رود كه خانه شغلي و جاه طلبي است . چند هفته آينده را بعنوان زمان ترقي وتعالي دادن خود ببينيد و ديگران را از استعدادهاي خود آگاه سازيد. شما مشكل زيادي براي پيشبرد خود نداريد چون اعتماد بنفستان قوي و اعتقادتان به خودتان دست نخورده مي ماند.





گاهي اوقات كودكان بسيار لجباز مي شوند، و اگر با شما قهر كردند كاري با آنها نداشته باشيد. دليلي ندارد كه روزتان به خاطر آن ها خراب شود زيرا آن ها نمي توانند راضي باشند .شما هميشه بيش ترين سعي خودتان را مي كنيد تا آن ها را راضي كنيد اما گاهي اوقات نياز به عصاي جادويي داريد و همه شما اين وسيله را نداريد.





امروز عطارد به شهریور می رود که مرتبط به قسمت حل مشکلات و امور مالی نزدیکان شما می شود تمامی این مطالب به همراه دانش شما می تواند به دیگران کمک کند تا در زمان مناسب کار صحیحی انجام دهید پس درنگ نکنید .





اگر برای تعطیلات برنامه ای نداشته اید برای رفتن زمان بسیار خوبی را انتخاب کرده اید . اگر پولی برای برنامه ریزی آن پرداخت کرده اید این دورترین شانس برای رفع ناامیدی و خستگی است .

 
نیک صالحی
207
 

 



۰۳/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن