تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798591219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل انشعابات مانع واگذاری 250 هزار واحد مسکن مهر آماده در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی: مشکل انشعابات مانع واگذاری 250 هزار واحد مسکن مهر آماده در کشور است ملایر- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 250 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل است، اما به دلیل وجود مشکل انشعابات این واحدها قابل واگذاری نیستند.


به گزارش ایرنا احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر افزود: مشکلاتی چون انشعابات، مسجد، کلانتری، مدرسه و جاده از عمده ترین مسایل در مسکن های مهر کشور است و تمامی این مشکلات همه مشابه یکدیگر است.
وی اظهار کرد: با این وجود، دولت تدبیر و امید با تمام توان پرونده طرح مسکن مهر را با وجود مسایل و مشکلات موجود تا پایان سال 95 خواهد بست.
وی افزود: تاکنون برای رفع این مشکلات اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده و به تمامی واحدهای مسکن مهر 250 میلیون ریال وام تعلق گرفته و بانک ها موظف به پرداخت این میزان تسهیلات هستند.
وی یادآور شد: با پیگیریها و رایزنیهای انجام شده به دنبال برداشت سقف وام برای مسکن مهر هستیم تا بتوانیم این میزان وام را به 300 میلیون ریال افزایش دهیم.
مهرآبادی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و 550 باب مدرسه در سراسر کشور در مساکن مهر نیاز است که از این تعداد 43 باب در حال احداث و 139 مدرسه بهره برداری شده است.
وی احداث 405 مسجد و 50 کلانتری را از دیگر نیازهای مساکن مهر عنوان و بیان کرد: این در حالیست که تاکنون 191 مسجد و 21 واحد کلانتری در مساکن مهر احداث شده است.
قایم مقام وزیر راه و شهرسازی میانگین پیشرفت فیزیکی مساکن مهر در کشور را 87 درصد عنوان کرد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در استان همدان 91 درصد و در شهرهای بالای 25 هزار نفر 94 درصد است.
مهرآبادی با بیان اینکه مسکن مهر استان همدان نیز تا شهریور سال آینده به اتمام می رسد، اظهار کرد: خوشبختانه در همدان و ملایر در زمینه مسکن مهر خوب کار شده، به خصوص اینکه موقعیت ویژه مسکن مهر در ملایر بسیار عالی است و چشم انداز بسیار مطلوبی را پیش رو دارد.
وی با اشاره به مشکلات متعدد مسکن مهر در ملایر افزود: برای رفع مشکل ترانشه و دیوار حایل در مسکن مهر ملایر مبلغ پنج میلیارد ریال کمک شده تا هر چه سریعتر بتوان از مشکلات و خطرات احتمالی در این شهرک جلوگیری کرد.
مهرآبادی ادامه داد: همچنین برای رفع مشکل آب و خط انتقال آب به مسکن مهر ملایر، سه میلیارد ریال اعتبار به راه و شهرسازی استان همدان واگذار شد که پس از اجرای فاز نخست آن مبلغ دو میلیارد ریال هم وزارت راه و شهرسازی کمک خواهد کرد.
وی همچنین از اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال یارانه برای رفع مشکلات زیر ساخت های مسکن مهر ملایر برای واگذاری این واحدها به متقاضیان در این شهرستان خبر داد.
مهرآبادی بیان کرد: یک هزار تن قیر یارانه ای نیز برای حل مشکل مسیر و محوطه سازی مسکن مهر ملایر تعلق می گیرد که پس از عقد قرارداد با پیمانکار این میزان قیر یارانه ای واگذار خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی عصر پنجشنبه از مساکن مهر شهرستان ملایر بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات و روند پیشرفت فیزیکی این واحدها قرار گرفت.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن