تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش و تقویت گشت های نامحسوس عرصه را برای سارقان خرد تنگ خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش و تقویت گشت های نامحسوس عرصه را برای سارقان خرد تنگ خواهد کرد قم - ایرنا - فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه سرقت های خرد، بخش اعظم سرقتهای استان را به خود اختصاص داده است، گفت: با افزایش و تقویت گشت های نامحسوس و پیاده، عرصه را برای سارقان خرد تنگ خواهیم کرد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در بیست و ششمین کمیسیون قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان، افزود: کاهش سرقت، نیازمند عملکرد مطلوب و همکاری پلیس و دستگاه های مرتبط است.
وی با اشاره به اینکه موضوع سرقت یکی از دغدغه های مسوولان کشوری و استانی است، اضافه کرد: باید با تمام توان در جهت کنترل، کاهش و مدیریت آن تلاش کنیم.
وی در ادامه بر جلب رضایتمندی مردم و احساس امنیت آن ها تاکید و خاطرنشان کرد: وقتی جرمی اتفاق می افتد باید نتیجه کشف آن و دستگیری مجرمان رضایت بخش باشد و آن رابطه معناداری که وجود دارد، دنبال شود و اتفاق بیافتد تا پس از کشف سرقت و دستگیری مجرمان، رضایتمندی حاصل شود.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه پیشگیری بسیار کم هزینه تر از مقابله و کشف جرم است، گفت: باید نسبت به مدیریت جرم و پیشگیری از آن در جامعه تلاش کرده و با آسیب شناسی و بررسی تهدیدات اجتماعی، به منظور کاهش آن ها تلاش کنیم.
سرهنگ مهدی قدمی در ادامه نقش آموزش و ارتقاء آگاهی جامعه را در پیشگیری از جرائم و به خصوص سرقت، بسیار مهم و تعیین کننده دانست و عنوان داشت: برای تحقق این مهم، جلسات و کارگاه های آموزشی بسیاری با همکاری سازمان ها و دستگاه های مختلف استانی از جمله معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و اداره پیشگیری از سرقت استانداری قم برگزار شده است که امید است نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد: سال گذشته، جامعه هدف خود را مشخص کردیم و حدود 10 هزار نفر با برگزاری این جلسات و کارگاه های آگاهی بخشی، آموزش های لازم را در زمینه پیشگیری از جرائم کسب کردند و برنامه ریزی شده است تا پایان سال 94، حدود 100 هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شوند.

* اجرای طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی پاتو ق های مواد مخدر در قم
طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی پاتوقهای مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 19 قم به مرحله اجرا گذاشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم در تشریح این خبر افزود: طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی پاتوق های مواد مخدر با هدف افزایش احساس امنیت و رضایتمندی همشهریان در حوزه استحفاظی کلانتری 19 به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ هادی دیده ور افزود: در اجرای این طرح، ماموران وارد عمل شده و 21 نفر را به اتهام ارتکاب انواع جرائم دستگیر و همچنین هفت دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف را نیز توقیف کردند.
وی ضمن تاکید بر به کارگیری تمام توان پلیس در جهت حفظ نظم و امنیت عمومی، افزود: شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک می توانند از طریق تماس با تلفن 110 یاری گر پلیس در این حوزه باشند.ک/1
/2085/ 6133/



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن