تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب و توهین برای جامعه هزینه زیادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تخریب و توهین برای جامعه هزینه زیادی دارد زنجان – ایرنا – نایب رییس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه گاهی اوقات در جامعه شاهد تخریب ها، تضادها و توهین هستیم که این این موضوع برای کشور هزینه زیادی به دنبال دارد.


محسن علیمردانی روز پنجشنبه در مراسم تکریم از کارفرمایان استان زنجان، افزود: در جامعه نباید تمامی اختلافات و سلایق را در کارها دخالت داد.
وی یادآورشد:همه مردم و به ویژه مسوولان همواره باید منافع کشور و ملت را در اولویت برنامه ها و تصمیم های خود قرار دهند.
علیمردانی خواستار مدیریت هزینه خدمات رایگان ارایه شده در کشور شد و میزان بهره وری موجود در آن را پایین ارزیابی کرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پایین بودن میزان بهره وری را موجب بروز اختلافاتی در کشور عنوان کرد و گفت: لازمه پیشبرد بهتر کارها، همکاری همه افراد با در نظر گرفتن منافع ملی است.
وی به نقش کار فرمایان و ایجاد اشتغال در کشور را اشاره و خاطر نشان کرد: این قشر در شرایط حساس تحریم و نابسامانی های ناشی از آن، سنگر تولید را رها نکردند.
** صندوق تامین اجتماعی حق الناس است
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مسایل پیش آمده سازمان تامین اجتماعی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: این مسایل تبعات جبران ناپذیری را برای این سازمان به دنبال داشت.
وی ابراز کرد: مسوولان کشور باید به خاطر داشته باشند، بحث صندوق تامین اجتماعی حق الناس است و نباید اجازه دست اندازی افراد متفرقه و یا حتی دولت به آن داده شود.
علیمردانی افزود: دست اندازی به این صندوق هزینه زیادی را برای سازمان تامین اجتماعی تحمیل می کند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان تخفیف دولت به ازای هر سال بابت حق بیمه به سازمان اجتماعی به 150 هزار میلیارد ریال می رسد.
وی ادامه داد: به تازگی طرحی در مجلس شورای اسلامی برای توجیه دولت در زمینه نوع پرداخت بدهی دولتی به سازمان تامین اجتماعی مطرح شد تا دولتمردان نیز بتوانند مباغ بدهی را برنامه ریزی مناسبی پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: بدهی دولت به صندوق سازمان تامین اجتماعی حق الناس است و باید اصل آن پردخت شود.
علیمردانی به ارایه پیشنهادی مبنی بر افزایش بودجه اشتغال کشور اشاره کرد و یادآورشد: در این یپشنهاد بودجه اشتغال از 10 هزار میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
در پایان این مراسم از شش کار فرمای نمونه تقدیر شد.
6085/7320



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن