تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798692739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نادیده گرفتن خدمات دولتمردان ظلم به نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه دیر بوشهر: نادیده گرفتن خدمات دولتمردان ظلم به نظام اسلامی است بوشهر- ایرنا - امام جمعه دیراز توابع استان بوشهرگفت:نادیده گرفتن تلاش های انجام شده در دولت ها بی انصافی و ظلم به مسوولان و نظام اسلامی است.


به گزارش ایرنا حجت السلام سید علی حسینی روز پنجشنبه در نشست با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر افزود: انعکاس اقدامات ارزشمند دولتمردان به عنوان کارنامه نظام اسلامی باعث امیدواری در جامعه و نشر کارامدی نظام در عرصه ملی و بین المللی می شود.
وی یادآورشد: اختلاف دیدگاه و سلیقه بین فعالان سیاسی و مسوولان امری طبیعی است اما این امر نباید منجر به سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات انجام شده دولتمردان در جامعه شود.
حسینی گفت: رسانه ها با حفظ امانت داری باید انعکاس دهنده تمام دیدگاههای درون نظام باشند تا زمینه قضاوت مردم از عملکرد گروهها و طیف های مختلف فراهم شود.
وی طرح تحول نظام سلامت و جمع بندی مذاکرات هسته ای را ازجمله خدمات دولت یازدهم ذکر کرد و گفت: دولت روحانی زحمت می کشد و مقام معظم رهبری نیزازدولت قدردانی داشته است و اگر جایی هم اشکالی باشد نقد می شود.
امام جمعه دیر با اشاره به نقش فرهنگ سازی رسانه افزود: صداقت ،امانت داری و اخلاق مداری از مولفه های مهم و تاثیرگذار دراعتماد یا سلب اعتماد به رسانه هاست که فعالان رسانه ای باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی اظهارداشت: هرچند لازم نیست تمام راستی ها به جامعه انعکاس داده شود اما انتظار از رسانه این است آنچه که انعکاس می دهد راست باشد.
حسینی گفت:باتوجه به پسوند اسلامی در رسانه مادر نوشتاری کشور انعکاس برنامه های قرآنی و دینی در خبرگزاری جمهوری اسلامی منجر به ترویج فرهنگ دینی در جامعه می شود.
وی افزود: رسانه باید با جامعه اسلامی سازگار باشد و در این مدت خبرگزاری جمهوری اسلامی بار معنایی و محتوایی بسیار بالایی از خود نشان داده است.
حسینی با قدردانی از تلاش خبرنگار ایرنا در شهرستان دیرگفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه نظام اسلامی است و به نهاد و دستگاه خاصی تعلق ندارد و به عنوان آینه تمام نمای نظام اسلامی باید خود را مطرح کند و بازگو کننده سیاست های کلان نظام باشد.
وی نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در تغییر نگرش های منفی جامعه را مهم دانست و گفت: رسانه می تواند نقش موثری در تغییر نگرش های منفی به مثبت و تقویت فرهنگ مذهبی مردم داشته باشد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر دراین نشست گفت:انعکاس خواسته های مردم بدون دامن زدن به مطالبات غیر ضرور در ایرنا فرصت برنامه ریزی برای مسوولان در توسعه و افزایش رضایت مندی را فراهم می کند.
اکبر اقبال مجرد افزود: ایرنا با حفظ اصول حرفه ای در کنار دیگر رسانه ها تلاش می کند منتقل کننده امینی برای مردم و مسوولان در مطالبات و انجام فعالیت های نظام باشد.
وی تلاش خبرنگارایرنا در شهرستان دیرگفت: مردم سزاوار دریافت کیفی ترین خدمات متناسب با شان و منزلت خود هستند و رسانه می تواند با نظارت دقیق نسبت به عملکرد مسوولان کاستی ها را منعکس تا زمینه بهبود امور را فراهم کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر یادآورشد: بهترین سرمایه رسانه پشتوانه اعتمادی مردم است که با انعکاس صحیح واقعیت ها زمینه ارتباط مستمر بین خود و مخاطبان را فراهم می کند.
اقبال مجرد با قدردانی از حمایت های معنوی امام جمعه دیر از ایرنا اضافه کرد: مردم به جایگاه نماز جمعه و ائمه جمعه و جماعات نگاه اعتقادی دارند که این مهم بستری مناسب برای
جلب مشارکت های مردمی در عرصه های مختلف به شمار می رود.
وی اظهارداشت: ایرنا متعلق به کلیت نظام است که همه ارکان نظام باید در خروجی آن نمود داشته باشند و رویکرد اعتدالی دولت را در مواجهه با انجام رسالت حرفه ای خود سرلوحه امور قرار داده است.
خبرنگار ایرنا در شهرستان دیر نیز گفت: از ابتدای سال 73تاکنون گزارش های خبری و تصویری از شهرستان دیر برای ایرنا مخابره می کنم که بازتاب های خوبی در فضای رسانه ای داشته و منجر به نتیجه شده است.
عباس بحرانی با قدردانی از حمایت های امام جمعه دیر افزود: امام جمعه دیر نسبت به گزارش ها و اخبار شهرستان استقبال خوبی داشته و به موقع به سووالات را پاسخ می دهد و اگر در اخبار و گزارش ها ایراد و اشکالی وجود داشته، با نصیحت پدرانه و دلسوزانه تذکر داده است.
بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد. ک/4
7207/6045



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن