تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات تهران الکترونیکی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انتخابات تهران الکترونیکی می شود
انتخابات تهران الکترونیکی می شود مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: با کمک دولت و با استفاده از منابع استانداری، انتخابات مجلس به‌صورت الکترونیکی در استان تهران برگزار می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز ، محمدرضا یوسفی در جلسه‌ای با فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در نظر داریم از شکل سنتی اجرای انتخابات خارج شده و انتخابات پیش رو را به دور از هرگونه شائبه در آن و اعلام نتیجه در کم‌ترین زمان ممکن در استان تهران به‌صورت الکترونیکی و آزمایشی برگزار کنیم.


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان اینکه این روش باید یک‌بار در تهران انجام شود تا مشکلات احتمالی آن بررسی و برطرف شود تصریح کرد: اجرای این طرح منوط به فراهم‌شدن تمام تجهیزات و امکانات تا اول بهمن ماه است که در غیر این صورت به همان شکل سنتی اجراء خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شرکت مربوطه و تجهیزات مختص این نوع انتخابات در نظر گرفته شده و نمونه تجهیزات در مرداد ماه تحویل استانداری و آزمایش خواهد شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: با پیش‌بینی همه تدابیر لازم، این طرح در تهران و با اولویت شهرستان‌های اطراف از جمله شهرستان ری اجراء خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح و تغییر روش سنتی به الکترونیکی، شاهد انتخاباتی به دور از تنش و نزاع‌های سیاسی باشیم.





94/5/8 - 08:47 - 2015-7-30 08:47:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن