تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815992317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاه انگلیس نگهداری دو تروریست زندانی درسلول انفرادی راغیرقانونی دانست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادگاه انگلیس نگهداری دو تروریست زندانی درسلول انفرادی راغیرقانونی دانست لندن - ایرنا- دادگاه عالی لندن روز چهارشنبه با صدور حکمی، نگهداری طولانی مدت دو تن از "تروریست" های زندانی این کشور در سلول های انفرادی و جدا کردن آنان از سایر زندانیان را غیرقانونی اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، منابع انگلیسی از جمله روزنامه گاردین گزارش دادند این دو زندانی که "تنویر حسین " و "کامل بورگاس" نام دارند، از زمان محکوم شدنشان با ادعای اینکه ممکن است بر روی سایر زندانی ها تاثیر بگذارند و نیز به بهانه اعمال مجازات انضباطی ، به مدت طولانی به صورت انفرادی نگهداری شده اند.
پنج تن از قضات دادگاه عالی لندن با درخواست استیناف این دو نفر مبنی بر غیرقانونی بودن نگهداری شان به مدت طولانی مدت در سلول های انفرادی موافقت کردند.
این دو نفر پس از رد شکایت آنها در سال 2012 میلادی توسط دادگاهی در لندن، خواستار بررسی مجدد این درخواست در دادگاه عالی لندن شده بودند.
دادگاه عالی لندن حکم داده است که جدا کردن فرد زندانی به صورت انفرادی فراتر از 72 ساعت اولیه بازداشت مجاز نبوده و غیرقانونی به شمار می آید.
قضات این دادگاه همچنین عنوان کردند که بر اساس قوانین زندان، زندانی متخلف حداکثر می توان به مدت 21 روز از سایر زندانی ها و به صورت ایزوله نگهداری شود.
این دادگاه در همین حال این بخش از دادخواست این دو نفر را که گفته بودند جدایی آنها از سایر زندانی ها به مدت طولانی مدت نقض حقوق بشر بوده است ، رد کرده است.
تنویر حسین یکی از سه نفری بود که در سپتامبر سال 2008 میلادی به اتهام برنامه ریزی برای حملات تروریستی با بمب های مایع در پروازهای فرودگاه هیترو به آمریکا و کانادا به زندان ابد با حداقل سپری کردن 32 سال زندان ، محکوم شد.
بورگاس نیز که شهروند الجزایری است به اتهام برنامه ریزی برای ایجاد اختلال در نظم عمومی با استفاده از سموم یا مواد انفجاری در ارتباط با طرح تروریستی معروف به "ریسین " در سال 2002 میلادی، به 17 سال زندان محکوم شده است.
وی همچنین به دلیل کشتن "اوآکی " 40 ساله مأمور پلیس ضد تروریسم انگلیس با ضربات چاقو و زخمی کردن چهار مأمور دیگر در هنگام دستگیری اش در یک آپارتمان در شهر منچستر در 14 ژانویه 2003 میلادی ، به حبس ابد محکوم شده است.
گفته می شود که بورگاس در زمان زندانی بودنش در زندان "اچ ام می وایتمورد " در "کمبریج شایر" از دهم مارس 2010 میلادی تا 22 آوریل 2010 میلادی و نیز دوباره از 23 آوریل تا اکتبر همان سال در زندانی انفرادی بسر برده است.
تنویر حسین نیز در زمان زندانی بودنش در زندان "فرانکلند" در "دورهام " از 24 آوریل 2010 میلادی تا اکتبر سال 2010 میلادی در انفرادی بوده است.
اروپام**4**1552



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن