تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799209469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان ، پس از انقلاب برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان ، پس از انقلاب برگزارشد خبرنگار پانا:مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در اولین همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان ،پس از انقلاب گفت: ما در آموزش و پرورش به تعامل و توسعه مشارکت همه جانبه معتقدیم ،چرا که مشارکت انگیزش را نیرو می بخشد ،حاکمیت را افزایش و تعلق خاطر به دستگاه را افزایش می دهد . دکتر گودرز کریمی فر افزود : در آموزش و پرورش باید منطقی اندیشه کرد ، عاقلانه فکر کرد و هوشمندانه تصمیم گرفت
۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد ساعت 19:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،کریمی فر در این همایش که در پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی شهرستان خرم آباد برگزار شد ،تاکید کرد : آموزش و پرورش مهمترین مولد منابع انسانی است که اساس آن ساختن انسان است. وی با بیان این مطلب که لذ ت حاصل از علم بی‎آلایش است ،گفت : آموزش و پرورش جعبه سیاه جامعه است وامروز و آینده جامعه را می توان در آیینه آموزش و پرورش به عینه مشاهده کرد . کریمی فر در ادامه سخنان خود گفت: آموزش و پرورش باید رویکرد تفاهمی داشته باشد نه تزاحمی .کریمی‎فر ادامه داد: باید گذشته آموزش و پرورش مرور شود تا بتوان آینده بهتری را برای این سازمان ترسیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر اینکه برنامه محوری و پژوهش محوری با رویکرد ارتقاء کیفیت آموزشی از سیاست‌‎های دستگاه تعلیم و تربیت لرستان است، یادآور شد: مدیریت در این سازمان پدیده‎ای ایستا نیست بلکه مجموعه‎ای از تصمیمای کار و زیبا ست و موفقیت در آموزش و پرورش پیشرفتن باید بدانیم نه به یک نقطه ثابت رسیدن که امروزمان از دیروز و فردایمان از امروز کیفی تر ٰ مطلوب تر و بهینه تر باشد
وی با بیان اینکه معنا را باید در آموزش و پرورش خلق کنیم ، گفت : خلق معنا همان خلاقیت است که خلاقیت استعداد و مهارتی است که قابل یادگیری و پروراندن است . کریمی فر در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش حساس، ظریف، پیچیده و پهن‎پیکر را باید با نگاه تعادلی، رویکرد تعاملی و نتیجه تکاملی اداره کرد و نمی‎توان به صورت سنتی به این مهم دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: ما می‎خواهیم آموزش و پرورش مترقی، پیشرو و پیشتاز بسازیم و رمز دستیابی به این حقیقت این است که در آموزش و پرورش منطقی بیاندیشیم ، عاقلانه فکرکنیم و هوشمندانه تصمیم بگیریم.
کریمی‎فر اضافه کرد: کشف استعدادها و استعدادیابی از سیاست‎های جدی در آموزش و پرورش لرستان است. وی با بیان اینکه نیاز است دانش‎آموز، مدیر و معلم ،دانش و بینش متناسب با علم روز دنیا داشته باشند ، افزود: باید در آموزش و پرورش فرصت‎سازی را جایگزین فرصت‎سوزی کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: باید با ایجاد دماسنج محتوایی به اهدافمان برسیم وی دما را در آموزش و پرورش یک رمز قلمداد کرد و گفت : دما نماد توجه به دانش آموز ،معلم و اولیاست و نشان از این حقیقت دارد که باید برای رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت به نقش دانش آموز ،معلم و اولیاء توجه کرد. وی به تاکید سند تحول بنیادین برنقش معلم، اولیاء و دانش‎آموزان اشاره کرد و گفت : باید مشارکت سه مولفه دانش آموز ،معلم و اولیاء را در فرایند آموزش و پرورش نهادسازی و نمادسازی کرد.
کریمی فر همچنین به 3 عنصر موفقیت در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : ایستایی ،کارایی و زیبایی 3عنصری است که باید به دقت مدنظر قرار گیرد .وی در توضیح ایستایی گفت : منظور از ایستایی اصرار بر توفیقات است و کارایی هم یعنی خوب کار کردن به جای زیاد کار کردن است . وی زیبایی کار را در دستگاه تعلیم و تربیت نتیجه مطلوب و حرکت منطقی ،معقول و هوشمندانه تعبیر کرد و گفت : باید زیبا دید ، زیبا فکر کرد و زیبا هم عمل کرد . کریمی فر تاکید کرد : از آنجایی که فاصله باختن تا ساختن در آموزش و پرورش فقط یک کلمه است و آن ((خواستن)) استٰلذا ما خواستار یک آموزش و پرورش مترقی و پیشرفته هستیم . وی اضافه کرد : برای رسیدن به آموزش و پرورش خلاق ،پویا و کارا باید کفایت، هدایت، حمایت و نظارت را سرلوحه کار ها قرار داد . وی بر این نکته پای فشرد که در آموزش و پرورش باید از نیروهای با کفایت و لیاقت استفاده کرد ، آنها را در مسیر درست و منطقی هدایت کرد ، در پیشبرد امور از آنها حمایت کرد و نظارت جدی و مستمر را برای تضمین سلامت کار دستگاه در دستور کار قرار داد .مدیر کل آموزش و پرورش لرستان همچنین به کشف استعدادها و استعدادیابی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : توجه به هوشمند سازی مدارس بر اساس مدل مفهومی ضرورتی انکار ناپذیر است . کریمی فر گفت : در دوسال اخیر توجه به هوشمندسازی با رویکردی منطقی و علمی مورد توجه جدی قرار گرفته و از 8درصد در سال 91 به قریب به 40درصد در سال 94 ارتقا پیدا کرده است . وی بهترین فن مدیریت را در آموزش و پرورش استفاده از فرصت های بی نظیری دانست که برمامی گذرد و تاکید کرد : باید از فرصت ها استفاده کرد تا لایه های بیرون جامعه قضاوت قابل قبولی داشته باشند .کریمی فر گفت : اگر درست عمل کنیم محبوب دیگران می شویم . وی ادامه داد : آموزش و پرورش باید نیروهایی با برنامه، بی‎حاشیه، اخلاق‎مدارو وزین داشته باشد تا اعتماد جامعه را جلب کند . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه سخنان خود گفت : در آموزش و پرورش تلاش می کنیم تا یادگیری های عمیق و مفهومی را جایگزین یادگیری های سطحی و حافظه محور کنیم . وی توجه به جشنواره های علمی و المپیادهای دانش آموزی را به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی آنها بسیار مهم برشمرد و گفت : این جشنواره ها و المپیادها می توانند میل به یادگیری را در دانش آموزان تقویت نمایند .وی هم چنین ادامه داد : باید عمل گرایی جایگزین شعارگرایی شود ، تفکر بیشتر عملیاتی شود و نقدپذیری یک فرهنگ شود .
کریمی فر تصریح کرد : باید خوب فکر کردن و فکر خوب و معنوی را به دانش آموزان یاد داد و آنها را با پژوهش ،تحقیق و مطالعه آشنا ساخت . کریمی فر ادامه داد : وزیر فرهیخته و اندیشمند آموزش و پرورش که خود فرزندو محصول ارزشمند تعلیم و تربیت است ،با نگاه علمی وبرنامه محور می تواند آموزش و پرورش را متحول کند وی دکتر فانی را انسانی با برنامه ،بی حاشیه ،اخلاق مدار ، کم ادعا و پرعمل نامید و گفت : رشد و بالندگی در آموزش و پرورش نوید بخش آینده روشن این دستگاه است که با همت و تلاش دانش آموزان ،فرهنگیان و دانش آموزان محقق خواهد شد .کریمی فر در پایان به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: نکوداشت مدیران سابق که احساس کردیم به فراموشی سپرده شده اند، افزایش تعامل در آموزش و پرورش، ایجاد همگرایی به جای واگرایی، تقویت اخلاق مداری و نوعی هشدار به خود که این مسئولیت ها امانتی بیش نیستند از جمله اهداف برگزاری همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان است . گفتنی است که در پایان این همایش از زحمات ارزنده آقایان محمد حسن خشنود ؛جعفر حسین زاده ملکی ،عباسعلی محمدخانی ، محمد علایی بوئینی ، علی اصغر اسفندیار پور ،سید حسین معصومی ،محمدرضا ملکشاهی راد و علی ماکنعلی که در سالهای 57 تا 91عهده دار مسئولیت مدیر کلی آموزش و پرورش لرستان بودند ، تجلیل گردید .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن