تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: استفاده از تجارب مدیران گذشته رمز موفقیت در کارها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:
استفاده از تجارب مدیران گذشته رمز موفقیت در کارها است
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: استفاده از تجارب مدیران گذشته رمز موفقیت در کارها است.

خبرگزاری فارس: استفاده از تجارب مدیران گذشته رمز موفقیت در کارها است



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز کریمی‌فر ظهر امروز در اولین همایش تجلیل از مدیران کل آموزش و پرورش لرستان پس از انقلاب که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین مولد منابع انسانی است و در واقع آموزش و پرورش جعبه سیاه جامعه به شمار می‌رود که اهمیت بالایی دارد.
وی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش به تعامل، توسعه و مشارکت‌ها باور داریم، چراکه باور ما این است که موجب افزایش حضور و حاکمیت می‌شود که آموزش و پرورش را چابک‌تر می‌کند که این موضوع مورد نظر وزیر محترم آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه مدیران پیشین آموزش و پرورش توفیقات بسیار خوبی به دست آوردند، اضافه  کرد: شعار ما در آموزش و پرورش برنامه پژوهش‌محور با رویکرد ارتقای کیفیت آموزش با توجه به گذشته و حال و برنامه‌ریزی مناسب
برای آینده است.
وی، مدیریت آموزش و پرورش را یک پدیده غیر ایستایی برشمرد و ادامه داد: مدیریت در آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد که همواره شاهد موفقیت باشیم و شرایط به گونه‌ای باشد که امروز آموزش و پرورش از دیروز آن بهتر و پویاتر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ایستایی، کارایی و زیبایی را شعار آموزش و پرورش دانست و توضیح داد: اگر آموزش و پرورش خلاق باشد، زیرمجموعه‌ای خلاق نیز تربیت می‌کند و در واقع آموزش و پرورش گستره‌ای پهن پیکر دارد که باید با نگاه تعادل و رویکرد تعامل و تکامل دیده شود.
وی اظهار کرد: ما می‌خواهیم آموزش و پرورشی پیشرو و پیشتاز داشته باشیم که برای رسیدن به آن باید منطقی بیندیشیم و هوشمندانه تصمیم‌گیری کنیم.
کریمی‌فر بر ضرورت استعدادیابی دانش‌آموزان و معلمان تأکید و عنوان کرد: توجه به هوشمندسازی مدارس ضرورتی انکارناپذیر است که در دو سال گذشته در آموزش و پرورش لرستان توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.
وی با بیان اینکه باید فرصت‌سازی را جایگزین فرصت‌سوزی کرد، افزود: تمام مدیران باید از فرصتی که برای خدمت دارند، به خوبی استفاده کنند و در واقع عملکرد ما همواره به یادگار خواهد ماند.
این مسئول بیان کرد: باید انسان‌های با کفایت در آموزش و پرورش مسئولیت داشته باشند و ما باید به خوبی آنها را هدایت کنیم و بر آنها نظارت نیز داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
وی به وجود 45 هزار فرهنگی مشغول کار، بازنشسته و 320 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش استان لرستان اشاره کرد و گفت: توجه به جشنواره‌ها و المپیادهای علمی در راستای تقویت دانش‌آموزان از اولویت‌های ما در آموزش و پرورش است که در این راستا سال گذشته توانستیم، رتبه سوم جشنواره
خوارزمی در کشور را به دست آوردیم.
کریمی‌فر، تفکر را راه نجات مشکلات دانست و افزود: استفاده از تجارب مدیران پیشین آموزش و پرورش یک رمز موفقیت در حل مشکلات موجود به شمار می‌رود و در واقع آموزش و پرورش متعلق به تمام افراد و گروه‌ها است و هرکس به هر نحوی که می‌تواند باید در این زمینه گام بردارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان تبیین کرد: افزایش تعامل در آموزش و پرورش و همچنین تقویت اخلاق‌مداری از اهداف مهم ما در آموزش و پرورش است و باید توجه داشته باشیم که این مدیریت‌ها امانتی بیش نیست و باید توجه ویژه در خدمت کردن داشته باشیم.
انتهای پیام/85015/ذ40

94/05/07 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن