تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای لیگ امسال که کریمی و مجیدی ندارد/ ستاره بی ستاره !


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فرهاد مجیدی_علی کریمی_خداداد عزیزی برای لیگ امسال که کریمی و مجیدی ندارد/ ستاره بی ستاره !

ورزش > لیگ برتر؛
برای لیگ امسال که کریمی و مجیدی ندارد/ ستاره بی ستاره !
لیگ برتر امسال پر است از بازیکنان جوان و با انگیزه.بازیکنانی که شاید روزی بتوانند لقب ستاره را به خودشان اختصاص بدهند.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لیگ برتر پانزدهم در حالی از فردا آغاز می شود که نگاهی به تیم ها،بازیکنان آنها و نفرات جدیدی که جذب کرده اند نشان می دهد امسال بازیکنی در لیگ برتر وجود ندارد که بتوان لقب ستاره را به او نسبت داد.

شاید اگر دو فصل پیش و زمانی که علی کریمی و فرهاد مجیدی در لیگ برتر بازی می کردند می شد امیدوار بود که مردم به خاطر آنها به ورزشگاه بیایند و برای آنها،برای سبک بازی اشان و  به خاطر اسمی که دارند فریاد بزنند اما لیگ برتر پانزدهم لیگ ستاره های خاموش است.ستاره هایی که راه زیادی دارند تا علی کریمی و فرهاد مجیدی شوند.

البته در این بین بودند بازیکنانی که در فصل قبل هم محبوب بودند و هم ستاره،اما حالا دیگر در فوتبال ایران حضور ندارند.مثل آندرانیک تیموریان که محبوبیتش به کریمی و مجیدی نمی رسد اما در حد خودش بازیکنی است که می توانست هواداران را دلگرم کند.یا بازیکنانی مثل دژاگه و قوچان نژاد که محبوب هستند اما اصلا در لیگ ایران بازی نمی کنند.

لیگ امسال بدون ستاره است.طوری که اگر قرار باشد از بازیکنی و با تمام معیارها(خوب بازی کردن،میزان محبوبیت در بین هواداران و ..) به عنوان ستاره نام برد تعداد آنها از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نخواهد کرد.

شاید سید مهدی رحمتی،شاید محرم نویدکیا(که او هم معلوم نیست بازی کند یا نه) و شاید یکی دو بازیکن دیگر که در تیمشان تاثیر گذار هستند را بتوان نام برد اما آنها ستاره هایی در حد و اندازه کریمی و مجیدی نیستند که اسمشان 50 هزار هوادار را به ورزشگاه بکشاند.

لیگ برتر پانزدهم،لیگ ستاره های خاموش است که ممکن است در آینده ستاره شوند و این بهترین فرصت است برای خود نمایی و قرار گرفتن در راهی که سال ها سال قبل علی کریمی،فرهاد مجیدی و بقیه ستاره های نه چندان دور فوتبال رفته اند./خبرآنلاین/110



۰۷/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن