تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری:امسال ستاره ها در لیگ توزیع شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوالفقاری:امسال ستاره ها در لیگ توزیع شده اند
سرپرست تراکتورسازی می‌ گوید این تیم برای شروع لیگ از شرایط کاملا خوبی برخوردار است و سرخپوشان تبریز در این مدت سعی در آماده سازی هر چه بیشتر خود داشتند.

به گزارش ورزش سه، ایوب ذوالفقاری در مورد اردویی که تراکتوری ها در تهران پشت سر گذاشتند گفت: حدودا 10 روز در تهران مستقر بودیم و شرایط اردو خوب بود، بازی های تدارکاتی خوبی با تیم های سایپا، پدیده و صبای قم انجام دادیم و بنابراین تیم ما آماده است.

او در مورد اولین دیدار لیگ که با تیم نفت‌تهران است ادامه داد: طبق قرعه کشی انجام شده با نفت‌تهران بازی داریم، پارسال هم آخرین بازی مان با نفت‌تهران بود اما به نظرم این مساله حساسیتی ایجاد نمی‌ کند. هر تیم که کمتر اشتباه کند، برنده است.

سرپرست سرخپوشان تبریز درباره اینکه گفته می‌ شود همه ستاره ها در تراکتور جمع هستند نظرش را اینگونه بیان کرد: آنطوری که در مورد تراکتورسازی و بازیکنانش صحبت می‌ کنند، به دلیل اینکه نفرات در فوتبال ایران زیاد با هم فرقی ندارند و بازیکنان در همه تیم ها پخش شده اند و به غیر از 3 تیم ملوان، راه‌آهن و استقلال اهواز که دیرتر از سایرین شروع کرده اند که این ها نیز رفته رفته آماده می‌ شوند، سایر تیم ها آمادگی لازم را دارند. اما در کل 5 هفته ابتدایی تیم برای همه تیم ها سخت است و تا بخواهیم به شرایط بازی کردن عادت کنیم، کمی زمان می‌ برد.

ذوالفقاری در مورد اینکه برای یک جای خالی تراکتورسازی بازیکنی را در برای جذب کردن در نظر دارند یا خیر گفت: این مساله در دست کادرفنی است هر موقع آنها خواستار بازیکن شوند، باشگاه به دنبال جذب بازیکن می‌ رود.

وی در مورد اینکه صحبت کردن در مورد قهرمانی تراکتورسازی از جانب خیلی ها کار این تیم را دشوار می‌ کند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: در فوتبال اسم ها بازی نمی‌ کنند و مهم این است که تراکتورسازی یک تیم باشد. بالاخره ما بازیکنان خوبی از لحاظ تجربه داریم، حتی بازیکنان کم سن و سالمان هم تجربه بخصوص خود را دارند و همه بازیکنانمان سطحی نزدیک به هم دارند. تراکتورسازی تقریبا جمع و جور شده و وارد مسابقات می‌ شویم همه چیز بهتر می‌ شود.

ذوالفقاری در پایان در مورد اوضاع باشگاه افزود: نه تنها باشگاه تراکتورسازی بلکه تمام باشگاه های لیگ‌برتری از لحاظ مالی بالا و پایین دارند. ما هم دنبال بحث اسپانسر هستیم که اگر درست شود، از لحاظ مالی اوضاع خیلی فرق می‌ کند.


12:42 1394/05/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن