تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799240676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرموذن: خشونت و افراطی گری سهم مهلک پیشرفت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نطق میان دستور؛ پیرموذن: خشونت و افراطی گری سهم مهلک پیشرفت کشور است تهران - ایرنا -نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک توافق هسته ای و قدردانی از زحمات بی شائبه دولت، گفت: تخریب، خشونت، خودسری، شب نامه، اختلاف، انحصارگری و افراطی گری سم مهلک پیشرفت کشور و تعالی هموطنان است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کمال الدین پیرمؤذن در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: ملت خسته از دعواهای سیاسی بی حاصل و غوغاسالاری های ناپسند به آرامش خیال و تحقق حماسه اقتصادی با ظرفیت های شغلی فراوان نیاز دارد. در هیاهوی دعوایمان، صدای ملت شنیده نمی شود. ما باید اذهان خود را متحول سازیم.
وی به توفیقات هسته ای اشاره و خاطرنشان کرد: آغاز پایان ظلم و ستم به ایران شهد شیرین به بار نشستن استقامت و پایمردی ملت و توافق عزت مدار و سازنده دولت با غرب است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: بی تردید افزایش ثروت ملی، افزایش نشاط اجتماعی، افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، رشد اقتصادی، اقتدار بیش از پیش نظام و کیان و بارور شدن امید و غرور ملی را به ارمغان خواهد آورد.
پیرموذن یادآور شد: با کمال تاسف عده ای به رغم انذارها و بیم دهی های رهبری، با اظهارات توهین آمیز، با پخش شب نامه در مجلس و عمل شان گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان برآمده از اراده ملت و تلخ کردن کام ملت را دارند.
وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم در جهان و ایران، نتانیاهوی اسراییلی، جان بینر آمریکایی، جریان خاص ایرانی و جنایتکاران وهابی نمی توانند حرکت، حقانیت و مصلح بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، کارآمدی دولت، نیکی ایرانی و نیکویی ایرانی را از دل های جامعه بشریت بزدایند.
وی افزود: دیگر هیچ فردی درایران، در سال دولت و ملت نمی تواند با بی توجهی به خواست واقعی رهبر وملت ومنافع ملک و ملت به مشارکت جدی مردم، که رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور وحضور میلیونی ملت در انتخابات پیش روی مجلس و تحقق حماسه سیاسی دیگر و حماسه اقتصادی است، آسیب برساند.
وی در بخش دیگری از نطق خود با گرامیداشت چهارم مرداد روز ملی کهن شهر اردبیل از اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برای سفر به این استان تشکر کرد.

** پخش دو شبنامه علیه دولت در دو روز گذشته
پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درمورد پخش شبنامه در مجلس گفت: امروز و روز گذشته دو شبنامه علیه دولت در مجلس بین نمایندگان در مجلس پخش شده است.
وی افزود: در این شبنامه تلاش شده در مورد ترجمه متن برجام برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ذهینت درست کنند.
سید احمد رضا دستغیب عضو هیات رییسه نیز دراین مورد توضیح داد که این مطلب امروز با امضای یکی از اعضای هیات رییسه مجلس در بین نمایندگان توزیع شده است.

** قادرمزی: کردستانی ها خواهان توسعه و جبران عقب ماندگی ها هستند
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در نطق میان دستور گفت: مطالبه به حق مردم کردستان اجرای دقیق عدالت در توزیع، منزلت، ثروت و قدرت است.
حامد قادرمزی تصریح کرد: کردستانی ها می خواهند برای ارتقای شاخص های توسعه و جبران عقب ماندگی از فرآیند توسعه ملی از ثروت های ملی برخوردار شوند.
وی ادامه داد: آقای رییس جمهوری، کردستانی ها می خواهند با ایجاد فرصت های مناسب در عرصه قدرت ملی و از طرف دولت زمینه بروز و ظهور ظرفیت ها و توانمندی هایشان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراهم و منزلت شان در عمل مورد احترام واقع شود.
نماینده قروه در مجلس ضمن قدردانی از حضور حداکثری و استقبال پرشور مردم کردستان یادآور شد: کردستانی بهترین داستان های فداکاری وپایداری وایثار را به یُمن وطن دوستی در بزرگی و نام آوازگی ملت و میهن با دل و جان بر تاریخ پرافتخار ایران عزیز همواره حک کرده اند.
وی همچنین از حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و دینی
در جمع کشاورزان و مردم شهرستان های قروه و دهگلان و بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات این حوزه تشکر کرد.
این نماینده مجلس به نمایندگی از مردم کردستان همچنین ازدکتر روحانی برای سفر به این استان و تصویب برخی مصوبات در سفر به کردستان و تعهد 100درصدی انجام آن تشکر کرد.
قادرمزی، تخصیص اعتبارات مناسب برای تامین آب شرب و کشاورزی منطقه به ویژه انتقال آب سدهای آزاد و ژاوه به سدهای قوچم و سورهال و دشت های قروه و دهگلان و شبکه آبیاری و زهکشی پایاب این سدها را از جمله مواردی ذکر کرد که با دستور رییس جمهوری محقق شده است.
وی از وزیر نیرو خواست در انجام این پروژه های و انتقال آب سدهای ژاوه و آزاد به دشت های قروه و دهگلان تسریع کند.
وی همچنین تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه احداث بزرگراه شرق به غرب یعنی بزرگراه قروه- دهگلان- سنندج- مریون و کریدور شمال جنوب استان یعنی بزرگراه کرمانشاه- کامیاران- سنندج- دیواندره- سقز- میاندوآب را از دیگر مواردی ذکر کرد که با دستور دکتر روحانی در کردستان به تصویب رسیده است.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس ادامه داد: تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل احداث دانشکده صنعت و معدن قروه،تاسیس رشته تحصیلی زبان و ادبیات کردی در مقطع کارشناسی در دانشگاه کردستان که ان شاءالله به تبع آن فرهنگستان زبان وادبیات کردی نیز تاسیس شود، اجرای بهسازی و آسفالت 450 کیلومتر راه روستایی از دیگر موارد تصویب شده به دستور رییس جمهوری است.
قادرمزی در مورد سایر مصوبات دولت نیز گفت: مصوبه اجرای زنجیره تولید فولاد در کردستان با ظرفیت 2 میلیون تن که با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) انجام و بخش اعظم آن با احیای کارخانه ذوب آهن قروه محقق می شود.
سیام. 9136** 1336



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن