تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813255361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو خبرگان رهبری: نیرنگ، طبیعت آمریکایی هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو خبرگان رهبری: نیرنگ، طبیعت آمریکایی هاست اهواز - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدعه و نیرنگ طبیعت آمریکایی هاست و از رفتارهای دوگانه خود به نتیجه ای نخواهند رسید.


آیت ا...محسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رفتار دوگانه آمریکا پس از امضای توافقنامه هسته ای اظهار کرد: طبیعت آمریکا فریبکاری بوده و آنها به دنبال ایجاد سلطه و تسلط بر دیگران هستند.
وی با اشاره به نگرانی کشورهای غربی از رشد و توسعه ایران افزود: غربی ها سال هاست برای رسیدن به اهداف خود از هیچ نیرنگی دریغ نکرده و از هر راهی برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.
وی گفت: در زمینه مسایل هسته ای بارها و بارها فریبکاری آمریکا و ایادی استکبار به اثبات رسیده بطوری که آنها در جلسه ای یک چیز می گفتند و به تصویب می رساندند و در جلسه دیگر همان مصوبه را انکار می کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به توانایی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره و اظهار کرد: تیم مذاکره کننده آگاهانه روند مذاکرات را دنبال کرده و با هیچ نیرنگی نمی توانند ما را فریب دهد.
وی گفت: کشور اسلامی ما برای دستیابی به حق مسلم خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و هیچگاه از مواضع خود برابر کشورهای غربی عقب نشینی نخواهد کرد.
آیت ا... حیدری با بیان اینکه اسلام، نیرویی مقاوم در مقابل توطئه های آمریکاست، افزود: کشورهای غربی از اسلام هراس داشته و به همین دلیل با ملت ایران اسلامی مخالفند اما باید بدانند که ملت ایران مقابل ایادی آمریکا چون کوهی استوار ایستاده است.
7152/ 6037



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن