تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشنگری ما باید متفاوت با 10 سال گذشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول بسیج طلاب سپاه ثارالله: روشنگری ما باید متفاوت با 10 سال گذشته باشد کرمان - ایرنا - مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وظیفه تک تک ما روشنگری در مسائل جنگ نرم است که دشمن شروع کرده و این روشنگری باید متفاوت با 10 سال گذشته باشد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محسن سنجری شامگاه سه شنبه در یادواره مداح شهید حاج محمد حسینی نژاد از شهدای غدیر و مداح اهل بیت در مسجد امام سجاد (ع) به دوره جنگ اشاره کرد و افزود: آن دوره جنگ سخت بود ولی سنگر و سلاح و عملیات مشخص بود.
وی در ادامه افزود: امروز دشمن جنگ نابرابری را شروع کرده که همان جنگ نرم می باشد.
وی خطاب به مداحان و ذاکرین حاضر گفت: نقش شما نسبت به بقیه اقشار حتی بسیج، خیلی مهم و سنگین تراست.
وی به تاسیس شبکه های ماهواره و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: یک شبکه معمولی دوسال راه اندازی شده حدود 800 میلیون کار بردارد و به سرعت روبه افزایش است این مسائل را باید به مردم گفت و روشنگری کرد تا مردم، دشمن و راه های مقابله با جنگ نرم را بشناسند.
در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: شهدا از هستی و زندگی دنیایی خودشان گذشتند و امروز این اقتدار و عظمت و سربلندی را نصیب ملت ایران کردند تا نام نظام جمهوری اسلامی در دنیا بدرخشد.
سرهنگ علی اسدی ادامه داد: این افتخارات با مقاوت و ایستادگی مردم ، بسیجیان، رزمندگان و رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است.
وی با بیان اینکه نقش مداحان و ذاکرین اهل بیت در دوران دفاع مقدس مهم بود گفت: مداحان برای مقابله با جنگ نرم نیز می توانند نقش آفزینی کنند و هر صحبت و تذکر در حال و هوای خاص جلسه مداحی و در حالت معنوی می تواند اثری بر جوانان داشته باشدکه چندین سخنرانی نمی تواند.
وی ادامه داد: شهدا شاید نیاز به یادواره نداشته باشند ولی جوانان و ما نیاز داریم از خودگذشتگی و ایثار شهدا را انتقال دهیم.
مسوول بسیج مداحان حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله نیز گفت: امسال در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به برگزاری یادواره شهید محمد حسینی نژاد از شهدای غدیر و از مداحان بزرگوار اقدام شد.
سیدروح الله نیکخواه افزود: هدف بسیج ترویج فرهنگ ایثار و تزریق این فرهنگ می باشد.
این مراسم با حضور جمعی از مسوولین سپاه ثارالله و روحانیون و مردم شهر کرمان با مداحی حاج مرتضی طاهری و تجلیل از خانواده شهید بزرگوار همراه بود.
8060/1860



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن