تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مجموعه فلش‌کارت‌هاي آموزشي «حکيم يار» رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۸ق.ظ)
از مجموعه فلش‌کارت‌هاي آموزشي «حکيم يار» رونمايي شد موج - مجموعه فلش‌کارت‌هاي آموزشي «حکيم يار» براي گروه سني کودکان 5 تا 11 سال امروز با حضور معاون طب سنتي و اعضاي انجمن علمي طب سنتي ايران رونمايي شد.
به گزاش خبرگزاري موج، محمود خدادوست گفت: بيشترين پيام طب سنتي ايراني، حفظ تندرستي و اصلاح سبک زندگي است و امروزه بار بيماري‌هاي مزمن در کشور بسيار قابل توجه است و طبق اعلام سازمان جهاني بهداشت مهم‌ترين علت بسياري از مشکلات بيماري‌هاي مزمن و غيرواگير سبک زندگي نادرست است.
خدادوست با بيان اين که در پيام‌هاي طب‌سنتي ايراني، اصلاح سبک زندگي در اولويت برنامه‌هاي طب ايراني است، گفت: امروز با همکاري انجمن علمي طب سنتي ايران از مجموعه‌هايي که در اصلاح سبک زندگي کمک کننده خواهد بود رونمايي شد.
وي با بيان اين که بايد سبک زندگي را از سنين پايين شروع کنيم، گفت: مجموع فلش‌کارت‌هاي آموزشي «حکيم يار» به زبان ساده سبک زندگي سالم را براساس آموزه‌هاي طب سنتي ايران و آموزه‌هاي اسلامي ترويج مي‌دهد.
معاون طب سنتي اظهار اميدواري کرد با گنجاندن اين آموزش‌ها در سيستم شبکه‌هاي بهداشتي درماني کشور، آموزش‌هاي بلوک‌هاي بهورزي و نيز در کتاب‌هاي مدارس بتوانيم به اصلاح سبک زندگي مردم براساس آموزه‌هاي طب ايراني و اسلامي و آموزه‌هاي اسلامي و ايراني کمک نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن